شهر و جامعهعناوین اخبار

نمره قبولی پلیس استان در برقراری و تامین امنیت مراسم های میلیونی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، دکتر”رسول زرگرپور” در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته ناجا برگزار شده بود ضمن تبریک این هفته به نیروهای خدوم و پر تلاش پلیس و عموم مردم شهید پرور استان اصفهان اظهار داشت : ایجاد امنیت و افزایش احساس امنیت تنها وظیفه پلیس نیست و نهادها و سازمان های دیگر نیز می بایست در راستای تامین امنیت و افزایش احساس امنیت به نیروی انتظامی که نقش اصلی را برعهده دارد کمک کنند.

وی افزود: پلیس استان اصفهان با راه اندازی قرارگاه اقدام وعمل و اجرای طرح ذولفقار ۱ موفق به کشف مقادیر زیادی مواد افیونی و کالای قاچاق شد و با تعداد زیادی از اراذل و اوباش برخود قاطع و قانونی کرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: طی دو ماهه گذشته شاهد وقوع چهار رویداد بزرگ فرهنگی و مذهبی شامل اجلاس پیر غلامان حسینی ، تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم مسحن حججی ، برگزای مراسم با شکوه دهه محرم و همایش میلیونی قالیشویان در “اردهال” بودیم که بحمدالله امنیت این مراسم ها توسط نیروی انتظامی تامین شد .

این مقام مسئول برقرای نظم و امنیت در جاده ها ، شهرها ،روستاها و مراسم ها و همایش های عظیم میلیونی را وظیفه نیروی انتظامی دانست و گفت : بحمدالله این نیرو تاکنون موفق شده نمره قبولی را دریافت کند و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

دکتر زرگر پور تصریح کرد : نیروی انتطامی مظهر رافت و مهربانی با مردم و در برخورد با متهمان و مجرمان برخورد قاطع و قانونی می کند.

وی افزود: نیروی انتظامی در راه تامین امنیت با استفاده از جوانان ولایت مدار ، تجربیات مدیران و آموزش های پیشرفته و تجهیزات مدرن و به روز و استفاده از روش ها علمی و تخصصی گام های موفقی برداشته است .

استاندار اصفهان در پایان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ سستی در این راه نبوده و پلیس جایگاه مناسبی در دل مردم دارد از فرماندهان ، مدیران و کارکنان نیروی انتطامی تقدیر کرد و گفت : امیدوارم در راستای اعتلای ایران اسلامی و تثبیت امنیت در سایه توجهات امام عصر (عج) و فرامین مقام معظم رهبری مد ظله العالی موفق و پیروز باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا