حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

مدیر ۱۹ ساله گروه غیراخلاقی در شبکه اجتماعی موبایلی دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از ایمنا، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان در پی رصد و پایش فضای مجازی، به گروهی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی برخورد کردند که اقدام به انتشار تصاویر و مطالب غیراخلاقی می‌کرد.
وی با بیان اینکه گروه مذکور در اولین اقدام، مسدود شد، افزود: با یک کار علمی دقیق و بررسی‌های تخصصی و کارشناسی، مدیر این گروه که جوانی ۱۹ ساله بود، شناسایی و دستگیر و همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: براساس بند ۲ ماده ۶ قانون مجازات اسلامی اشاعه فحشاء و منکرات چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی جرم محسوب شده و مرتکبین به آن مطابق قانون، مجازات خواهند شد.
وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان به صورت روزانه، تمامی سایت ها و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی را رصد کرده و با متخلفان در این فضا برخورد قانونی می‌کنند، تاکید کرد: شهروندان در صورت برخورد با مجرمان، سارقان و کلاهبرداران و افراد شیاد و اخاذ در فضای مجازی موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و یا شماره تلفن ۲۱۸۴۳۵۵ به پلیس فتای استان اطلاع دهند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا