پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

اتمام ساخت گلدسته های امامزادگان هفده تن(ع) گلپایگان/پروژه زیبا سازی گنبد امامزاده سید محمد(ع) سمیرم در حال انجام است/آغاز پروژه عمرانی امامزاده ابراهیم(ع) خور و بیابانک

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری اظهار داشت: در راستای گسترش فضای صحن حرم مطهر امامزادگان هفده تن و ناصر بن علی(ع) گلپایگان پروژه های متعددی به همراه آزاد سازی های زیادی در اطراف حرم مطهر این امامزادگان عظیم الشان انجام شده و همچنین در دست انجام قرار دارد که یکی از این طرح ها ساخت دو گلدسته برای درب ورودی جدید این امامزادگان عظیم الشان بود که پس از پیگیری های انجام شده این طرح نیز به اتمام رسید.

وی افزود: این گلدسته ها به ارتفاع ۱۸ متر و در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل کمک های مردمی و درآمدهای این امامزادگان عظیم الشان ساخته شده است.

**پروژه زیبا سازی گنبد امامزاده سید محمد(ع) سمیرم در حال انجام است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم گفت: پروژه نماکاری گنبد امامزاده سید محمد(ع) سمیرم به همت خیرین در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ارسلان جباری اظهار داشت: در راستای زیبا سازی و استحکام بخشی به گنبد امامزاده سید محمد(ع) سمیرم پروژه نماکاری گنبد حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه شامل نماکاری گنبد این امامزاده جلیل القدر با روکش استیل طلایی است که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال از محل کمک های خیرین در حال اجرا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم گفت: بنا به اعتقاد بزرگان و معتمدین محل نسب ایشان به حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) می رسد و آستان امامزاده سیدمحمد (علیه السلام) در شهرستان سمیرم، بخش پادنا، روستای خفر واقع شده است.

**آغاز پروژه عمرانی امامزاده ابراهیم(ع) خور و بیابانک

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک گفت: پروژه کف سازی صحن حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) روستای آبگرم شهرستان آب گرم به همت خیرین آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مجتبی بابایی اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت های حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان با هدف زیبا سازی و ارائه خدمات مناسب به زائران و مجاوران بقاع متبرکه پروژه کف سازی صحن حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) روستای آبگرم شهرستان آب گرم آغاز شد.

وی افزود: این پروژه شامل سنگ کاری صحن حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر است که در مساحت ۷۵۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال از محل کمک خیرین آغاز شده است این عملیات عمرانی به مدت یک ماه به طول می انجامد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خور و بیابانک گفت: نسب این امامزده بزرگوار به روایت اهالی و معتمدین محل به حضرت امام موسی بن جعفر (علیه السلام) می رسد و آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در شهرستان خور و بیابانک، بخش مرکزی، روستای آبگرم واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا