شهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۳۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از سارق منازل نیمه ساز

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، ” سرهنگ رجبعلی مختاری” فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت : در پی شکایتی تعدادی از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت از منازل در حال ساخت آنان ،موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: مأموران در این راستا تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با انجام گشت زنی های وی‍‍ژه و یک سری اقدامات علمی و تخصصی توانستند رد پای یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای را در این سرقت ها به دست آورند.
فرمانده انتظامی شاهین شهر خاطر نشان کرد: با شناسایی هویت این سارق ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در حالی که قصد سرقت از یک منزل نیمه ساز دیگر را داشت دستگیر کردند که در تحقیقات صورت گرفته وی به ۳۰۰ میلیون ریال سرقت اموال مردم اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در خاتمه از مردم خواست، هشدارهای انتظامی جهت پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک سریعاً موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا