پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

عدم توجه به جلو ۲ کشته و یک مجروح برجای گذاشت/سارق دوچرخه های شهروندان شاهین شهری دستگیر شد/انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ “حسین پورقیصری”گفت: ماموران پلیس راه “اردستان-نائین” از واژگونی یک دستگاه سواری پژو در این محور مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده و یکی از سرنشینان آن فوت و دیگر سرنشین آن به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان  عدم توجه به جلو توسط راننده اعلام شده است.

سرهنگ پورقیصری در پایان از رانندگان خواست ، با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو و اطراف رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

**سارق دوچرخه های شهروندان شاهین شهری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری یک سارق حرفه ای دوچرخه و کشف هفت دوچرخه سرقتی خبر داد .

سرهنگ “رجبعلی مختاری” اظهار داشت : در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از پارکینگ منازل در شهرستان شاهین شهر ، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این راستا با بکارگیری یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند فرد سارق را که یکی از سارقان حرفه ای بود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ مختاری بیان داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به اینکه این سارق تحت عنوان مامور اداره برق یا آب به درب منازل رجوع می کرده و پس از ورود به منازل دوچرخه ها را سرقت می کرده به مردم توصیه کرد، در صورت مراجعه ماموران اداره برق یا آب و به منظور قرائت کنتور به درب منازل شما از هویت آنها مطمئن شوید و درب را باز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید .

**انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ با ۹۱ کیلو گرم مواد افیونی

معاون اجتماعی پلیس استان از کشف مقدار ۹۱ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و حشیش و دستگیری یک سوداگر حرفه ای مواد افیونی و همسر و فرزندان او خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند یک قاچاقچی حرفه ای قصد دارد محموله ای را از شرق کشور به پایتخت انتقال دهد و از استان اصفهان عبور کند که بلافاصله یک تیم مجرب از ماموران پلیس کاشان ،شاهین شهر و اصفهان وارد عمل شدند.

وی افزود: سواری ۴۰۵ متعلق به این قاچاقچی در یکی از خروجی های اصفهان به سمت کاشان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی متوقف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از خودرو مقدار ۵۵ کیلو گرم تریاک و ۳۶ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش که زیرصندلی ها جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: این سوداگر مرگ به همراه همسر و دو فرزند اش قصد انتقال این محموله را داشت که بحمدالله با اشراف بالای پلیس اصفهان موفق به این کار نشد.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا