پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

سومین جلسه شورای مهارت ذیل کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اصفهان برگزار شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، در ابتدای این جلسه ابوطالب جلالی هدف مهم تشکیل شورا را هم افزایی دستگاه های اجرایی در کمک به افرادی که دارای توانایی نیستند اعلام نمود و افزود شورا به دنبال سیاست گذاری در امر مهارت آموزی در استان است که بایستی نیازسنجی، فرآیند کار و استانداردسازی دوره ها انجام شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با بیان اینکه دیوار بلندی بین دستگاههای اجرایی وجود دارد بر مشارکت و استفاده همه جانبه از ظرفیت های دستگاههای اجرایی تأکید کرد و افزود: اگر از ظرفیت های خالی به نحو مطلوب بهره برداری گردد اشتغال خوبی در همه حوزه ها ایجاد می شود.

در ادامه ایروانی در خصوص توسعه آموزش ها در تمام ابعاد، اهتمام ویژه به طرح های جدید مهارت آموزی، تهیه محتوا در حوزه های مهارتی و انعکاس از طریق صدا و سیما مباحثی را عنوان نمود.

در ادامه دکتر ایراندوست معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان، طرح آموزش مهارت افزایی و تربیت کشاورزان آینده را ارائه داد.

در پایان مقرر گردید تعامل مؤثری بین دستگاه های اجرایی صورت پذیرد تا با سیاستگذاری واحد بتوان از همه امکانات استفاده کرد، اطلاع رسانی ویژه به جامعه هدف و ترغیب واحدهای پذیرنده از طریق شهرستانهای صنعتی انجام گردد تا این شورا بتواند اثربخشی خوبی در زمینه اشتغال ایفا نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا