پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

گرگ گرسنه ۵ کشاورز گلشهری را مجروح کرد//برادران سوداگر مرگ دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ “حسین بساطی”  گفت : ساعت ۲۰ شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان گلپایگان از حمله یک قلاده گرگ به پنج کشاورز گلپایگانی مطلع و بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران هنگامی که محل رسیدند مشاهده کردند پنج کشاورز از شهر گلشهر شهرستان گلپایگان توسط یک قلاده گرگ گرسنه مورد حمله قرار گرفته اند و توسط ماموران اورژانس به بیمارستان منتقل شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان با بیان اینکه حال عمومی افراد زخمی شده مساعد گزارش شده بیان داشت: افراد بستری شده در بیمارستان از ناحیه دست ، صورت ، گردن و پا زخمی شده اند.

سارق موبایل شهروندان اصفهانی دستگیر شد

گروه استان ها _اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک سارق حرفه ای موبایل و کشف ۱۵ گوشی تلفن همراه سرقتی خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : درپی وصول شکایاتی مبنی بر سرقت موبایل شهروندان در یکی از مناطق شهر اصفهان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با تشکیل چند اکیپ عملیاتی و گشت های انتظامی موفق شدند سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس مرکز استان اصفهان بیان داشت: فرد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به سرقت ۱۵ دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه موتورسیکلت از شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ حسن یاردوستی در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد، هر گونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

**برادران سوداگر مرگ دستگیر شدند

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار ۳۳ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش در بازرسی از دو دستگاه کامیون کشنده متعلق به دو برادر سوداگر مرگ خبرداد.

سرهنگ “سید تقی حسینی”  گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند دو سوداگر مرگ در حال انتقال مقداری مواد افیونی از شرق کشور به اصفهان می باشند که وارد عمل شدند.

وی افزود: دو دستگاه تریلر متعلق به این سوداگران مرگ شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این دو سوداگر مرگ برادر بودند بیان داشت : در بازرسی از از دو خودروی آنان مقدار ۳۳ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف شد .

سرهنگ حسینی از تحویل هر دو قاچاقچی به مراجع قضائی خبر داد و گفت : استان اصفهان محل جولان قاچاقچیان مواد افیونی نخواهد بود و پلیس این استان با قاطعیت با اینگونه افراد برخورد می کند .

**انهدام باند سارقان احشام با ۳۵۰ راس دام سرقتی

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری اعضای یک باند سه نفره سارقان احشام در بخش میمه این شهرستان و کشف ۳۵۰ رأس دام سرقتی خبر داد.

سرهنگ “رجبعلی مختاری” گفت : ماموران فرماندهی انتظامی بخش میمه شهرستان شاهین شهر حین گشت زنی و سرکشی از دامداری های این منطقه به یک دستگاه کامیونت ایسوز و یک سواری پراید مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه کامیونت حامل تعداد ۷۸ راس دام بود افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این افراد احشام را از یک دامداری سرقت کرده بودند و قصد فرار داشتند که دقت وسرعت عمل ماموران مانع از این سرقت شد .

این مقام انتظامی بیان داشت : دام های سرقتی به مالک آنها بازگردانده شد و سه سارق دستگیر شده به سرقت ۳۵۰ راس دام طی هفت مورد سرقت از دامداری های شهرستان شاهین شهر اعتراف کردند.

مختاری اذعان داشت : در این رابطه پرونده تشکیل و هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ مختاری در پایان به مالکان احشام هشدار داد: ازورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما رجوع می کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید ، محل نگهداری احشام را به سیستم های مجهز حفاظتی مجهز کنید و در صورت مشاهده وسایل نقلیه یا پرسه زنی افراد مشکوک در اطراف محل نگهداری احشام شماره پلاک خودرو را یادداشت و موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

**توقیف محموله میلیاردی کابل برق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله کابل برق به ارزش دو میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “محمد حسین بابا کلانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده اسکانیا که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون ۱۵۰ کارتن کابل برق خارجی کشف شد که راننده آن مدارک مثبته گمرکی را ارائه نداد

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به دستگیری راننده در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا