شهر و جامعهعناوین اخبار

آموزش های فنی و حرفه ای کمک رسان شهرداری در  شهروندسازی می باشد

 به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، ابوطالب جلالی مدیر کل استان، حسین مصلی نژاد رئیس اداره آموزشگاههای آزاد و مشارکت مردمی ، محمد دهقانی رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنفی آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد استان، خانم شیرانی مؤسس آموزشگاه یانا با قدرت الله نوروزی شهردار کلان شهر اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ضمن تشریح ظرفیتهای فنی و حرفه ای و نقش مهارت در تربیت شهروند ماهر و جامعه سالم، به صورت مفصل از ماموریتهای این سازمان مطالبی را عنوان نمود.

جلالی با معرفی ظرفیتهای بخش غیردولتی که نقش موثری در توانمندسازی نیروی انسانی دارند و مشکلات مبتلا به واحدهای غیردولتی نکاتی را عنوان نمود و نقش مدیریت شهری در رفع موانع و رونق بخشی واحدهای آموزش فنی و حرفه ای را موثر دانست.

نوروزی شهردار اصفهان ضمن اشاره به نزدیکی رسالت شهرداری با ارگانها و سازمانهای آموزشی بخصوص آموزش های فنی و حرفه ای گفت: آموزش های فنی و حرفه ای توانمند سازی را هدف قرار داده است و شهرداری با کمک این آموزشها می تواند گامی مؤثر در ساختن شهروند سالم داشته باشد.

شهردار اصفهان بیان داشت: شهرداری در صورتی شاهد وجود شهروندان سالم و بافرهنگ می باشد که بتواند در امر آموزش موفق باشد و با مشارکت و تعامل با سازمانها و بخش خصوصی که وظایف مشترکی در این حوزه دارند می توان این فعالیتها را در مسیر خوبی هدایت نمود.

نوروزی ضمن اشاره به اثر بخش بودن آموزش های فنی و حرفه ای در هدایت اقشار مردم بسوی اشتغال و کاهش معضلات اجتماعی، در فراهم سازی بستر و زیرساختهای لازم برای بخش آموزش فنی و حرفه ای اعلام آمادگی نمود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا