شهر و جامعهعناوین اخبار

بهره‌مندی ۹۶۷ خانوار از انشعابات رایگان آب، برق و گاز

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از معافیت پرداخت هزینه‌های انشعابی آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی  مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛  جلال یزدانی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه با حمایت و همکاری دستگاه‌های اجرایی و مردم، مشکلات جامعه تحت حمایت به حداقل می‌رسد، گفت: پس از اجرایی شدن مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر معافیت مددجویان از پرداخت هزینه انشعابات آب، برق و گاز، طی  هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با دستگاه‌های مرتبط در استان، ۹۶۷ خانوار اصفهانی از پرداخت هزینه انشعاب معاف شدند.

وی بابیان اینکه رسیدگی به نیاز مددجویان ساکن در مناطق محروم اولویت این نهاد است افزود: طی شش‌ماهه نخست امسال ۲۲۶ مجوز انشعاب رایگان آب، ۲۵۶ امتیاز انشعاب رایگان برق،۱۴۶ انشعاب گاز،۱۷۶ انشعاب فاضلاب، ۴۵ عوارض شهرداری و ۱۱۸ گواهی پروانه ساختمانی رایگان صادرشده است.

یزدانی با اشاره به اینکه خدمات ارائه‌شده به واحدهای مسکونی خانوارهای مددجوی فاقد انشعابات قانونی، به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود، گفت: با معرفی مددجویان به سازمان‌های مربوطه این افراد از دریافت انشعابات و تسهیلات رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وی با تأکید بر تعامل هر چه بیشتر با دستگاه‌های اجرایی برای رفع محرومیت در جامعه به‌ویژه مناطق محروم، افزود: خانوارهای تحت حمایت دارای شرایط، می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و دریافت معرفی‌نامه به سازمان‌ها وادارات متصدی انشعابات مراجعه و از معافیت‌های لازم برخوردار شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا