پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

نقش مرکز مشاوره آرامش در کاهش آسیب های اجتماعی بی بدیل است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سردار “مهدی معصوم بیگی”  با اشاره به نقش بی بدیل مرکز مشاوره آرامش در کاهش آسیب های اجتماعی گفت:‌امروزه یکی از مهمترین چالش های عمده مردم، آسیب های اجتماعی است که این موضوع بیشتر خانواده ها را به خود مشغول کرده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: یکی از راه هایی که به وسیله آن می توان آسیب های اجتماعی را شناسایی و نسبت به وقوع آن در جامعه پیشگیری کرد ترغیب و تشویق مردم به استفاده از راهنمایی های کارشناسان مشاوره و مددکاری است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه متاسفانه مردم جامعه ما با کار مشاوره بیگانه هستند و تا دچار مشکل و گرفتاری حادی نشوند به مشاور مراجعه نمی کنند اظهار داشت: لازم است که در این رابطه فرهنگ استفاده از مشاور در جامعه ما نهادینه شود.

فرمانده انتظامی استان چشم انداز مرکز مشاوره آرامش در این فرماندهی را کاهش آسیب های اجتماعی و مددرسانی به افراد آسیب دیده جامعه عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی یک هدف انسانی را از راه اندازی این گونه مراکز دنبال می کند و به هیچ عنوان قصد درآمد زایی ندارد چرا که تمام خدماتی که در این مرکز به مردم ارائه می شود کاملاً رایگان است.

سردار معصوم بیگی با تقدیر و تشکر از زحمات کارشناسان مشاوره و مددکاری این فرماندهی خاطر نشان کرد: کسانی که در این مسئولیت مشغول خدمت هستند یک کار بزرگ و خداپسندانه ای انجام می دهند که هم مورد رضایت خداوند و هم رضایت مردم است.

وی بر توسعه و تقویت مرکز مشاوره آرامش در یگان ها و مراکز انتظامی استان تاکید کرد و گفت:هر چقدر در این زمینه سرمایه گذاری کنیم قطعاً در کاهش هزینه و وقت در ماموریت ها و کاهش پرونده های قضائی و جلوگیری از بروز جرایم و آسیب ها در جامعه موفق خواهیم بود.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا