پیشخوانعناوین اخبار

برپایی محفل انس با قرآن در امامزاده آقاعلی عباس(ع)/امامزاده سیدان‌الکریمان(ع) دولت آباد میزبان گردهمایی بزرگ سالمندان

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محلوجی اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) محفل انس با قرآن کریم همراه با کرسی تلاوت اساتید بین المللی در جوار حرم مطهر امامزاده آقاعلی عباس(ع) برگزار می شود.

وی افزود: این محفل نورانی روز پنجشنبه ۴ آبان ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور استاد مهدی فروغی نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم عراق و رضا محمد دوسا از کشور تانزانیا نفر مسابقات بین المللی قرآن کریم قاره آفریقا در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار می شود.

**امامزاده سیدان‌الکریمان(ع) دولت آباد میزبان گردهمایی بزرگ سالمندان

مدیر اجرایی امامزاده سیدان‌الکریمان(ع) دولت آباد گفت: گردهمایی بزرگ سالمندان در جوار حرم مطهر امامزاده سیدان‌الکریمان(ع) دولت آباد برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین علی نریمانی اظهار داشت: یکشنبه ۳۰ مهر ماه گردهمایی بزرگ سالمندان در جوار حرم مطهر امامزاده سیدان‌الکریمان(ع) دولت آباد برگزار شد.

وی افزود: این گردهمایی در راستای تبدیل این امامزاده جلیل القدر به قطب فرهنگی و با هدف تکریم سالمندان و همچنین آموزش های بهداشتی و درمانی برای آگاهی بیشتر آنان برگزار شد.

مدیر اجرایی امامزاده سیدان‌الکریمان(ع) دولت آباد ادامه داد: این گردهمایی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار و به مناسبت هفته سلامت و سالمندان در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی نریمانی گفت: همچنین در این گردهمایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار و مسئول تربیت بدنی شهرستان نیز پیرامون موضوع ورزش، سلامت و بهداشت در بین سالمندان برای حاضران به ایراد سخن پرداختند.

وی بیان کرد: در حاشیه این گردهمایی نیز ایستگاه سلامت توسط شبکه بهداشت و درمان در جوار صحن این امامزاده برپا و به سالمندان به صورت رایگان خدمات درمانی ارائه شد.

مدیر اجرایی امامزاده سیدان‌الکریمان(ع) دولت آباد گفت: این امامزاده عظیم الشان از فرزندان موسی بن جعفر و برادر امام رضا (علیه السلام) می باشد و علما پیرامون این امامزاده گفته اند که امامزاده نرمی جزو امامزادگانی است که در میان عوام و خواص جایگاه خاصی دارد و حرم مطهر این امامزاده واجب التعطیم نیز در شهرستان برخوار و در دولت آباد واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا