شهر و جامعهعناوین اخبار

برپایی نمایشگاه وقف اشتغال همزمان بادهه وقف در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده با هدف ترویج فرهنگ وقف و همزمان با فرا رسیدن دهه وقف نمایشگاه طعم مهربانی، با همکاری خیریه و دارالقرآن شمیم معرفت با نام “وقف اشتغال” در جوار حرم مطهر امامزاده شاهزید(ع) اصفهان برپا می شود.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه غرفه های مشاوره در امر کارآفرینی، مشاوره خانواده، ایستگاه همه واقف باشیم به همراه ایستگاه سلامت و… برای بازدید عموم مردم دائر می باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه یکصد زن سرپرست خانوار محصولات تولیدی خود را در شاخ های صنایع دستی، کیف و چرم، پوشاک و وسایل تزئینی برای عموم عرضه می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی در ادامه بیان کرد: این نمایشگاه همزمان با گرامیداشت دهه وقف و گرامیداشت هفته بسیج از تاریخ یکشنبه ۲۸ آبان ماه لغایت جمعه ۳ آذر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۰ در سالن امامزاده شاهزید(ع) واقع در خیابان بزرگمهر، خیابان شاهزید میزبان عموم مردم خواهد بود.

**اجرای پروژه ساخت سردرب و گلدسته امامزاده احمد(ع) نطنز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: خیرین ۷۵۰ میلیون ریال برای ساخت سردرب و گلدسته امامزاده احمد(ع) نطنز کمک مالی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت:  اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز با همکاری اعضای هیئت امنای امامزاده احمد(ع) جاریان در راستای توسعه و عمران این امامزاده عظیم الشان طرح مودت را با حضور مردم و خیرین اجرا کرد که در این طرح اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

وی افزود: این طرح با هدف اجرای پروژه ساخت سردرب و گلدسته برای حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر اجرا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز ادامه داد: این پروژه به زودی زیر نظر کارشناسان دفتر فنی اداره اوقاف و امور خیریه آغاز می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری گفت: آستان امامزاده میراحمدسادات (علیه السلام) در شهرستان نطنز، بخش مرکزی، دهستان کرکس، روستای جاریان واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا