بازار‌های مالی ، بورس و بانکعناوین اخبار

شاخص بورس صعود کرد

به گزارش سرمایه گستران ،شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با صعود  ۴۸٫۱۲۰ واحدی به پله ۸۸ هزار و ۳۲۲ واحدی رسید.
بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۳۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۷۲ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شبنا، شبندر، فولاد، شتران، شیراز، شبریزو فایرابا روال صعودی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۸ واحد صعود به پله ۱ هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۵۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶ میلیون سهم طی ۲ هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش معاملات از ۸۵۹ میلیارد ریال فراتر رفت

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۸۵۹ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۳۹۳ میلیون سهم طی ۳۴ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، شبریز، شپنا، شبندر و شیراز با روال صعودی کار خود را ادامه دادند و تاپیکو و مپنا با روالی نزولی رو به رو بودند.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۳۰٫۴ واحد صعود به پله ۱ هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۳۶ میلیون سهم طی ۱۹ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص فرابورس  صعود کرد

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۶۰۲ میلیون سهم طی ۵۰ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، شبریز، شپنا، شبندر و شیراز با روال صعودی کار خود را پایان دادند و تاپیکو و رمپنا با روالی نزولی رو به رو بودند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۳۰٫۱ واحد صعود به پله ۱ هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۹۱ میلیون سهم طی ۲۷ هزار نوبت معاملاتی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا