شهر و جامعهعناوین اخبار

تفکر بسیجی سد محکمی در برابر توطئه های دشمن است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی،  گفت: این هفته در حقیقت فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش ها و روح بسیجی در آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق و صادق است.

وی از بسیج به عنوان مدرسه ای که درس آن ایثار، جهاد و خدمت است یاد کرد و اظهار داشت: بسیج لشکر است؛ لشکری که فرمانده و فرمانبر و میدان رزمش، همگی گذشت و فداکاری و اطاعت از خدا و دوری از غیر خدا است .

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی سد محکمی در برابر توطئه های دشمن است افزود: قداست بسیج و بسیجی، به اندیشه پاک و نیت خالص بسیجیان باز می‌گردد؛ چرا که بسیجی در همه عرصه‌های زندگی، براساس اعتقاد، احساس مسئولیت و عمل به وظیفه الهی کار می‌کند و آنچه دشمنان را به زانو در می‌آورد، نیز همین تفکر بسیجی است.

سردار معصوم بیگی، تفکر بسیجی را تفکری پویا و زنده توصیف کرد و گفت : اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و اطاعت از ولایت، با بینش و معرفت وجود دارد.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: بسیج مختص یک گروه و یک قشر خاصی نیست بلکه همه مردم در هر شغل ، منصب و جایگاهی می توانند بسیجی باشند و بسیجی وار زندگی کنند.

وی بیان داشت: امروز نیروهای انتظامی استان اصفهان هم، با تفکر و روحیه بسیجی و اتکا به ایمان و قدرت لایزال الهی و تاسی به فرامین ولی امر مسلمین برای حفظ و ارتقای امنیت و آرامش مردم این خطه تاپای جان تلاش می کنند و دست نا امن کنندگان مردم را کوتاه خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه پیروزی جبهه مقاومت دربرچیده شدن شجره خبیثه گروه تروریستی داعش را نیز حاصل تفکر بسیجی و تلاش جهادی رزمندگان در این عرصه عنوان کرد و گفت: تقارن این پیروزی بزرگ با هفته بسیج را گرامی می دارم و به بار نشستن مجاهدت فرزندان غیور ایران را محضر رهبر معظم انقلاب ،مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی و خانواده های معظم و معزز شهدا تبریک می گویم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا