پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

تعامل با دستگاههای اجرایی و بخش غیردولتی بهینه سازی آموزش را بدنبال خواهد داشت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، علیر ضا محرابی مشاور سازمان در امور ارزیابی کارگاه های آموزشی منطقه غرب کشور با ابوطالب جلالی مدیر کل استان دیدار و گفتگو کرد.

در جلسه ای که با حضور معاونین، رؤسای ادارات ستادی و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تشکیل گردید، در ابتدا جلالی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای انجام شده در سالهای اخیر گفت: مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با بهره گیری از ظرفیتها و استفاده فضاهای بلا استفاده در مراکز آموزشی استان و بکار گیری از ظرفیت بخش غیردولتی و همچنین برنامه ریزی بهینه آموزشی با تدوین سند مهارت توانستیم در سالهای گذشته در ارزیابی استانی و مسابقات ملی مهارت رتبه های خوبی کسب کنیم و در جشنواره امسال در شاخص عمومی، اختصاصی و مجموع شاخصها حائز رتبه اول شویم.

محرابی ضمن اشاره به هدف سفر خود به استان اصفهان گفت: استان اصفهان در امر مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای پیشگام می باشد و می توان با الگوبرداری از فعالیتهای انجام شده در استانهای دیگر شاهد تعالی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور باشیم.

مشاور رئیس سازمان اظهار داشت: ریاست سازمان بر تمرکز زدایی آموزشها، تسهیل فرآیندهای اداری و اصلاح دوره های آموزشی تاکید دارند و امیدواریم بتوانیم با بهره مندی از تجارب همکاران نواقص سیستم شناسایی و در رفع آن با سرعت گام برداریم.

در ادامه معاونین، رؤسای ادارات ستادی و کارشناسان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در پایان محرابی از کارگاههای آموزشی مراکز جوار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در بخش دولتی و غیردولتی بازدید کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا