پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

چهاردمین  دوره باشگاه مدیران و مشاوران در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود/پیشخوان مشاوره بازرگانی،مدیریت و فناوری اطلاعات به فعالان اقتصادی

به گزارش سرمایه گستران، کوروش خسروی با اعلام این خبر گفت: در این دوره باشگاه ۲۵ مشاوره باشگاه در زمینه های فروش،صادرات،بهره وری،تامین مالی،مدیریت مالی،برندینگ و ثبت اختراع،سرمایه گذاری خارجی ،فناوری اطلاعات(کلیه شاخه ها)،روابط عمومی و رسانه ،امور حقوقی و تنظیم قراردادها و تجارت الکترونیک به مراجعین خدمات مشاوره رایگان ارایه می دهند.

وی تصریح کرد:سه پیشخوان مشاوره شامل بازرگانی ،مدیریت و فناوری اطلاعات (ICT)هر یک شامل چهار مشاوره از ابعاد مختلف در این دوره باشگاه به مراجعین خدمات مشاوره ایی ارایه می دهد.

وی افزود:این باشگاه به همت کمیته شبکه سازی متخصین کمیسیون آموزش،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی  اصفهان و با همکاری  شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان  با هدف ارایه خدمات مشاوره به اعضای اتاق بازرگانی ،فعالان اقتصادی و جوانان علاقه مند به فعالیت های اقتصادی راه اندازی شده است.

عضو شورای شهر اصفهان تصریح کرد:کلیه مشاوران حاضر در باشگاه از طریق مصاحبه و ارزیابی انتخاب و در هر دوره باشگاه مورد نظرسنجی شرکت کنندگان قرار می گیرند .

گفتنی است علاقه مندان به حضور در این باشگاه می توانند از ساعت ۱۶ الی ۱۸  سه شنبه ۷ آذر با مراجعه به اتاق بازرگانی اصفهان واقع در فلکه فیض از خدمات مشاوره باشگاه بهره مند شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا