شهر و جامعهعناوین اخبار

آغاز ساخت ایستگاه شماره ۱۲ آتش نشانی و رونمایی از بالا بر ۵۶ متری

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط همومی شهرداری یزد ،در روز هفتم آذرماه که با روز نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت ولی عصر(عج)همزمان شده است، مراسم آغاز عملیات ایستگاه آتش نشانی شماره ۱۲ در محدوده مهرآوران به انجام رسید.

این ایستگاه در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع با درصد تراکم ۲۳ درصد، مساحت سطح اشغال ۹۳۶ مترمربع، درصد سطح اشغال ۲/۱۹ درصد، مساحت پارکینگ ۱۲۵ مترمربع، مساحت فضای باز ۳۴۱۹ مترمربع و در دو طبقه احداث می شود.

در حاشیه این مراسم که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیران مناطق و رؤسای سازمان های شهرداری یزد برگزار شد، از نردبان ۵۶ متری آتش نشانی و امداد و نجات هیدرولیکی که در حدود ۵۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته رونمایی شد.

نردبان ۵۶ متری رونمایی شده دارای ظرفیت سبد ۴۵۰ کیلوگرم و مجهز به مانیتور RM8 و خط لوله تا سبد با جریان اسمی ۱۹۰۰ لیتر در دقیقه در فشار ۱۰ بار است.

آسانسور با ظرفیت حداکثر سه نفر (۲۷۰کیلوگرم) با سرعت ۲/۱ متر در ثانیه، قابلیت نجات حداقل ۱۷ نفر در ۱۲ دقیقه در ارتفاع ماکزیمم، بار برداری تا ظرفیت چهارتن در زاویه ۶۰ درجه، فن فشار مثبت، شوت نجات و ژنراتور برق از دیگر مشخصات فنی این نردبان ۵۶ متری باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا