شهر و جامعهعناوین اخبار

عامل سرقت ۳ میلیاردی از عتیقه فروشی کاشان دستگیر شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان، سرهنگ ” علی پورکاوه ” با اعلام این مطلب گفت: در پی وقوع ی سرقت از یک مغازه عتیقه فروشی در این شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کاشان قرار گرفت .

سرهنگ ” پورکاوه ” در ادامه خاطر نشان کرد:بلافاصله در این زمینه پرونده ای تشکیل و کارآگاهان با انجام تحقیقات وسیع و استفاده از اقدامات علمی و تخصصی ، سرانجام توانستند هویت عامل این سرقت را شناسایی کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار است عنوان داشت:‌با شناسایی هویت متهم ماموران وارد عمل شده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود :در بازرسی از مخفیگاه متهم بالغ بر ۲۰۰ قلم اشیای عتیقه به ارزش سه میلیارد ریال کشف و پس از طی مراحل قانونی به مالباخته برگردانده شد .

این مقام مسئول در پایان به منظور پیشگیری از وقوع این گونه سرقت ها به صاحبان صنوف نسبت به رعایت توصیه های پلیسی هشدار داد و گفت: استفاده از شیشه های ضد ضربه، درهای ضد سرقت و نصب دوربین های مداربسته می توانند از جمله عوامل مهم در جهت پیشگیری از سرقت مؤثر باشند.

**کشف ۳ تن چوب جنگلی بلوط قاچاق در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف یک محموله سه تنی چوب جنگلی بلوط قاچاق توسط ماموران این فرماندهی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت:مأموران واحد گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه کامیون باری مظنون که پس از متوقف کردن و بازرسی از آن مقدار سه تن چوب جنگلی بلوط قاچاق کشف شد.

وی ارزش این محموله را ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه با پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ” جعفری نژاد”در پایان با هشدار به افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی تصریح کرد: نیروی انتظامی جهت حفاظت از منابع طبیعی قاطعانه با قاچاقچیان چوب و فرآورده های جنگلی برخورد کرده و متخلفان را به مراجع قانونی معرفی می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا