حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

مالخر اموال مسروقه خودرو در خمینی شهر دستگیر شد//واژگونی پیکان مرگ راننده اش را رقم زد//برخورد موتورسیکلت با شی ثابت مرگ کودک ۴ ساله را رقم زد

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی ودستگیری یک مالخر اموال مسروقه خودرو با ۴۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی خبر داد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان خمینی شهر اقدام به خرید اموال مسروقه خودرو و دپوی آنها در انباری می کند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار مورد نظر بازرسی بعمل آمد که تعداد ۲۰۰ قلم انواع وسایل سرقتی خودرو مانند لاستیک خودرو ، کپسول سی ان جی ، باطری و دیگر وسایل کشف شد .

سرهنگ جعفری نژاد بیان داشت : اموال مسروقه کشف شده ۴۰۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و به مالخران هشدار داد: خرید اموال مسروقه جرم و مالخر اموال مسروقه مجرم است که نیروی انتظامی و قوه قضائیه با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می کنند.

سارق کابل های چاه های کشاورزی دستگیر شد**

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری سارقی که به صورت حرفه ای اقدام به سرقت سیم و کابل های برق چا ه های کشاوری این شهرستان می کرد خبر داد.

سرهنگ “رجبعلی مختاری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت کابل برق از چاه های مزارع کشاورزی در حومه شهر گرگاب و مورچه خورت موضوع شناسایی ودستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند یک سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ مختاری بیان داشت : فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به سرقت کابل های چاه های کشاورزی در این شهرستان اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

پراید سرقتی کم تر از ۲ ساعت کشف شد**

گروه استان ها _اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از کشف یک دستگاه سواری پراید سرقتی کم تر از دو ساعت پس از سرقت خبر داد .

سرهنگ “رضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه سواری پراید در شهرستان فریدن بلافاصله تیم های گشت انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: سرانجام کم تر از دو ساعت پس از وقوع سرقت سواری پراید توسط یکی از تیم های گشتی شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف شد .

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه یک سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ محمدی در پایان از مالکان خودورها خواست ، نکات ایمنی پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

واژگونی پیکان مرگ راننده اش را رقم زد**

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از واژگون شدن یک دستگاه سواری پیکان در محور سمیرم و فوت راننده اش خبر داد.

سرهنگ “جواد درستکار” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه سواری پیکان در محور “سمیرم-شهرضا” تیم بررسی تصادفات جاده ای به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده پیکان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ درستکار بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است .

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در پایان از رانندگان خواست ، هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و هنگامی که احساس و خستگی و خواب آلودگی دارید در امن ترین مکان توقف کنید و پس از استراحت به ادامه مسیر بپردازید.

**کشف بیش از ۲۰۰ کیلو گرم مواد افیونی در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۱۷ کیلو و ۹۹ گرم انواع مواد افیونی و دستگیری ۱۲ سوداگر مرگ طی ۲۴ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی استان خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت : ماموران انتظامی استان اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته طی هشت عملیات جداگانه موفق شدند مقدار ۱۶۳ کیلو و ۹۱۹ گرم تریاک و ۵۳ کیلو و ۱۸۰ گرم حشیش را کشف کنند.

وی افزود: مقدار ۵۳ کیلو و ۱۸۰ گرم حشیش و ۴۷ کیلو و ۱۱۵ گرم تریاک از مواد کشف شده از یک دستگاه موتورسیکلت که در بیابان های اطراف شهرستان نائین در حرکت بود، کشف شد.

این مقام انتظامی از دستگیری ۱۲ سوداگر مرگ طی هشت عملیات خبر دادو گفت : هفت دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.

سرهنگ کریمی در پایان با اشاره به تحویل قاچاقچیان دستگیرشده به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: استان اصفهان جولانگاه قاچاقچیان مواد افیونی و سوداگران مرگ نیست و نیروی انتظامی و قوه قضائیه با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می کند .#

**برخورد موتورسیکلت با شی ثابت مرگ کودک ۴ ساله را رقم زد

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با شی ثابت و فوت کودکی چهار ساله و مجروحیت راکب و دیگر سرنشین آن خبر داد.

سرهنگ “رضا رضایی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان ۱۷ شهریور اصفهان مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه رانندگی که موتورسیکلت با شی ثابت برخورد کرده بود کودکی چهار ساله فوت و راکب و دیگر سرنشین موتورسیکلت به شدت مجروح شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است .

سرهنگ رضایی در پایان از رانندگان خواست ، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس پرتی را فراهم می کند بپرهیزید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا