پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

ثبت وقف جدیدی برای کمک به زوج های جوان در گلپایگان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ا ز روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته وحدت واقف نیک اندیشی به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان مراجعه کرد و وقف جدیدی را به نام خود به ثبت رساند.

وی افزود: این واقف نیک اندیش یک باب واحد مسکونی به مساحت ۸۰ متر مربع به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال را برای تامین هزینه های ازدواج جوانان نیازمنددرشهرستان گلپایگان وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان گلپایگان ادامه داد: با ثبت این وقف جدید در شهرستان گلپایگان از اول سال جاری تاکنون ۲۰ وقف جدید در این شهرستان به ثبت رسیده است که این امر نشانگر تلاش و کوشش این اداره در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در شهرستان و استقبال مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان از این سنت حسنه است.

**ثبت دو وقف جدید در نجف آباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: در هفته وحدت دو وقف جدید به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در شهرستان نجف آباد به ثبت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت علی میرعباسی با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه وقف جدیدی را به نام خود به ثبت رساند.

وی افزود: این واقف نیک اندیش یک باب منزل مسکونی خویش را در شهر نجف آباد به ارزش ۴ میلیارد ریال با نیت صرف عواید این موقوفه در راستای تامین هزینه های مراسم های عزاداری و اعیاد ائمه اطهار(ع) وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان نجفآباد ادامه داد: همچنین در این ایام واقفان نیک اندیش محمد علی نادعلی و وراث مهین یوسفی نیز با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد یک باب واحد تجاری به مساحت ۲۰ متر مربع و ارزش ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون را جهت تامین هزینه خرید جوایز قرآنی جهت اهدا به قاریان و حافظان جوانی که در مسجد تربیت می شوند و همچنین تامین هزینه های برنامه های فرهنگی مسجد وقف کردند.

**ثبت وقف جدید برای امامزاده شاه سید علی(ع) طهمورسات بن رود

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود گفت: وقف جدیدی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال برای تامین هزینه های امامزاده شاه سید علی(ع) طهمورسات بن رود به ثبت رسید.

امراله اصغری ورزنه اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته وحدت توسط واقف نیک اندیش محمد نصیری طهمورساتی وقف جدیدی در بن رود به ثبت رسید.

وی افزود: این واقف نیک اندیش زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع با کاربری مزروعی و به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال را وقف کرد.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود ادامه داد: براساس وقف نامه ای که توسط این واقف نیک اندیش به ثبت رسیده است عواید این موقوفه برای تامین هزینه های امامزاده شاه سید علی(ع) طهمورسات صرف می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا