پیشخواندسته‌بندی نشدهشهر و جامعهعناوین اخبار

نیروی انتظامی در مقاطع درجه داری و افسری استخدام می کند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان،سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : افرادی که متقاضی استخدام در مقطع درجه داری نیروی انتظامی می باشند می بایست مدرک دیپلم رشته های تجربی،ادبیات،ریاضی فیزیک یا بهیاری با معدال ۱۴ و قد ۱۷۰ سانتیمتر به بالا داشته باشند و دیپلم های کاردانش وفنی وحرفه ای قابل قبول نیست.
وی افزود: ثبت نام به صورت اینترنتی وازطریق آدرسی www.gozinesh.police.ir. انجام می شود و داوطلبان پس از اخذ کد رهگیری می بایست به مرکز گزینش به آدرس ،اصفهان ،خیابان طیب، مادی سرلت مراجعه کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت : استخدام در مقطع افسری با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و با معدل ۱۴ و قد ۱۷۰ سانتیمتر به بالا و رشته های تحصیلی مهندسی خودرو- تکنولوژی حمل و نقل و ترافیک -کارشناس حمل ونقل جاده ای- روانشناسی (باهرگرایشی) -مشاوره وراهنمایی -مطالعات خانواده و مددکاری اجتماعی انجام می شود.
سرهنگ کریمی اضافه کرد: فقط مدارک تحصیلی صادره از دانشگاههای دولتی وعلوم و تحقیقات استانی ودانشگاه آزاد مورد قبول می باشند و ثبت نام به صورت حضوری انجام می شود.
معاون اجتماعی پلیس اصفهان شرایط سنی استخدام در مقطع درجه داری را ۱۸ سال و مقطع افسری برای کارشناسی ۲۲ و کارشناسی ارشد ۲۴ سال اعلام کرد و افزود: داوطلبانی که خدمت سربازی را گذرانده ودارای کارت پایان خدمت باشند ، دو سال به سن استخدامی آنان افزوده می شود.
کریمی همچنین تصریح کرد : برای جذب ویژه وخاص دو سال سن افزوده می شود که شامل : خانواده شهدا ، جانبازان ، نخبگان واستعداد برتر، دارا بودن مقامات برتر کشوری وبین المللی مرتبط ، تحصیل در دانشگاههای برتر کشوری مانند صنعتی شریف،دانشگاه تهران و… ، خانواده کارکنان نیروهای مسلح وحافظان کل قرآن کریم می باشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرزندان محترم شهدا از شرط معدل و شرکت در آزمون معاف هستند اذعان نمود: بستگان درجه یک و دو شهداء وفق شرایط وضوابط ابلاغی از پنج سال تسهیلات سنی برخوردار می باشند.
سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان افزود: ثبت نام داوطلبانی که دارای دفترچه آماده به خدمت ممهور به مهرغیبت می باشند و یا فاقد دفترچه اما غایب محسوب می شوند نیزممنوع و امکان پذیر نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا