تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

نظارت مردم بر مدیران بهترین راهکار کنترلی است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازاداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، هفته ای بسیار خوب را برای مردم شهر اصفهان آرزو کرد و با تبریک هفته وحدت گفت:  هفته گذشته همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، شهر اصفهان سرشار از شور و هیجان شده بود.

وی با اشاره به اینکه  هفته جاری نیز به عنوان هفته مبارزه با فساد نامگذاری شده است، افزود: با توجه به اینکه مقدمه مبارزه با فساد شفافیت است، شهرداری اصفهان علیرغم تمام مشکلاتی که در مسیر شفافیت وجود دارد، توانست به عنوان اولین شهرداری کشور زمینه اجرای قانون دسترسی آزاد اطلاعات را فراهم کند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: اجرای درست این قانون در شهرداری اقدام بسیار مهمی است و البته راهکارهای خوبی برای مبارزه با فساد های احتمالی در نظر گرفته شده است.

نوروزی تصریح کرد: علاقمند هستیم دراین راستا زمینه نظارت همگانی بر اعمال شهرداری و هم زمینه ای برای مشارکت مردم در اداره شهر را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یقین دارم نظارت مردم بر اعمال مدیران می تواند بهترین راهکار برای کنترل رفتار آنها باشد که البته این کار آغاز شده است.

شهردار اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری چهارمین  دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اصفهان اشاره کرد و گفت: در هفته جاری یک رویداد مهم ورزشی را در شهر اصفهان شاهد خواهیم بود و آن هم چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان است که در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان تلاش کرده در راستای برگزاری این رویداد جهانی به گونه ای عمل کند که شرایط بهتری برای برگزاری آن فراهم شود و تا حد امکان از این مسابقات حمایت کند چرا که معتقدیم برگزاری مسابقات بین المللی در اصفهان می تواند پیوند مردم با دیگر کشورها و نقطه عطفی در بازاریابی شهر اصفهان باشد.

شهردار اصفهان در پایان قهرمانی سهراب مرادی وزنه بردار اصفهان که در مسابقات وزنه برداری آمریکا رکود خوبی بر جای گذاشت را به همه مردم و ورزشکاران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد شهروندان هفته پر خیر و برکتی داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا