پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

تعامل بیشتر بنگاههای آموزشی، صنعتی و صنفی برای ایجاد محیط های تولید و خدمت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، برای اولین بار در ایران سمینار آشنایی با جدیدترین روش‌های فروش حرفه ای درکره جنوبی با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان و گروه صنعتی انتخاب و با حضور سانگ هو کیم متخصص فروش های نوین از کشور کره جنوبی برگزار شد.

در این سمینار ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، احمدرضا منتظری رییس مرکز شهید رجایی اصفهان، امیرپاشا پیدایش مدیرعامل، اکرامیان مدیر آموزش و قاسمی رییس آموزش شرکت انتخاب سرویس حامی، حسن پور مدیرعامل شرکت فروش مجازی اسمارت، دولتیار مدیر فروش و حاج کاظمیان رییس دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب سرویس، جمعی از رؤسا، مربیان، کارشناسان و قریب به ۸۰۰ نفر از فراگیران، مهارت آموختگان آموزشهای فنی و حرفه ای، فارغ التحصیلان و کارجویان این سمینار در محل سالن سنجش و ارزشیابی مهارت آموزش فنی و حرفه ای حضور داشتند.

ابوطالب جلالی ضمن خیرمقدم به مدعوین هدف از برگزاری این سمینار را جذب و استعدادیابی علاقه مندان به فعالیت در حوزه فروش عنوان کرد.

جلالی بیان داشت: محتوای این سمینار آشنایی با جدید ترین روش های فروش در کشور کره جنوبی، آشنایی با شرکت های موفق در حوزه فروش، بیان فرصت های شغلی ایجاد شده به واسطه فعالیت مشترک این شرکت ها با همکاران ایرانی و استعداد یابی از میان علاقه مندان برای فعالیت در حوزه ی فروش می باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: بایستی تعامل بنگاه های آموزشی، صنعتی و صنفی برای ایجاد محیط های تولید و خدمت بیشتر شود.

وی ضمن ارج نهادن به همراهی و همکاری مجموعه وزین اسنوا با شرکت کره افزود: امیدواریم بتوانیم از این نخبگان و علاقه مندان و کلیه افرادی که قصد مشارکت دارند با ارائه دادن مدل های بین المللی از توان و ظرفیت ها به نحو احسن استفاده نمائیم.

جلالی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ی استان اصفهان با شرکت انتخاب سرویس گفت: این مرکز محل توانمندسازی فراگیران و مهارت آموختگان و جایگاهی برای معرفی محصول، بازاریابی و برندسازی همه واحدهای تولیدی در استان است.

در ادامه سانگ هو کیم متخصص فروش های نوین از کشور کره جنوبی در خصوص بازاریابی، برند سازی و فروش محصولات، حق انتخاب مشتری و ارائه داستان برای فروش محصول مباحثی را برای مخاطبین ارائه داد.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان اظهار داشت:  با وجود گروه صنعتی انتخاب بعنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در کشور و همراهی شریک بین المللی خود ( شرکت کووی ) و وجود آموزش فنی و حرفه ای اصفهان بعنوان پیش قراول و قطب آموزشهای فنی و حرفه ای در کشور زمینه راه اندازی آکادمی فروش حرفه ای با ماموریت تربیت نیروهای فروش با استانداردها و شاخص های بین المللی و بکارگماری آنها در بخش خصوصی فراهم می گردد .

منتظری افزود: طی ۳ روز رزومه افراد شرکت کننده در این سمینار بررسی و پس از مصاحبه، کارگاه آموزشی با حضور مربی کره ای برگزار می گردد که تا پایان سال جاری ۵۰ نفر و تا پایان سال ۲۰۱۸ ، ۲۵۰ نفر از از شرکت کنندگان به ویژه مهارت آموختگان آموزش های فنی و حرفه ای، دانشجویان، کارجویان و … و تا ۳ سال آینده ۵ هزار نفر در حوزه فروش جذب بازار کار خواهند شد.

وی گفت: برای شرکت کننده‌گان در سمینار آشنایی با جدیدترین روشهای های فروش حرفه ای در کره جنوبی توسط  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گواهی حضور صادر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا