پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

عامل برداشت اینترنتی در خمینی شهر دستگیرشد/تصادف ۲۰۶ با کامیون یک کشته برجای گذاشت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان ،سرهنگ”علی جعفری نژاد”  گفت :در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۹ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت. وی افزود: با بررسی های انجام شده پلیسی مشخص گردید متهم با به دست آوردن رمز دوم و شماره کارت عابر بانک شاکی اقدام به برداشت اینترنتی کرده است .

این مقام انتظامی اضافه کرد: با انجام تحقیقات اولیه و بررسی های تخصصی انجام شده ،نهایتاً متهم شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جعفری نژاد ادامه داد: متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتا به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را سودجویی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز نمایید. رمز هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت های اینترنتی حتما از کیبورد های مجازی استفاده کنید. از تلفن ثابت منزل، همراه شخصی و محل های مطمئن جهت پرداخت هزینه تلفن ثابت و همراه استفاده نمائید. در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه ، از محل های مطمئن و دارای مجوز استفاده کرده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.

**تصادف ۲۰۶ با کامیون یک کشته برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه سورای پژو ۲۰۶ با یک کامیون بنز در آزادراه امیرکبیر و فوت راننده ۲۰۶ خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” گفت: ماموران پلیس راه “شاهین شهر –کاشان” از تصادف یک دستگاه سواری ۲۰۶ با یک کامیون بنز در آزاد راه امیرکبیر مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده سواری ۲۰۶ به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد .

سرهنگ پورقیصری تصریح کرد : کارشناسان تصادفات جاده ای علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلو توسط راننده پژو اعلام کرده اند.

رئیس پلیس راه استان در ادامه از رانندگان خواست ، هنگام رانندگی از عجله و شتاب پرهیز کرده و با دقت کامل رانندگی کنید و از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی جدا پرهیز کنید.

**کشف ۵۱۰ میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف ۵۱۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ “ستار خسروی” گفت : در پی دریافت شکایاتی مبنی بر سرقت از داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و یک سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: این سارق در تحقیقات انجام شده به سرقت ۵۱۰ میلیون ریال اموال از خودروی شهروندان در شرق اصفهان اعتراف کرد .

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد به همشهریان توصیه کرد: در زمان پارک کردن خودرو برای مدتی برای مدتی طولانی، هر از چند گاهی به خودروی خود سر بزنید. قرار دادن وسایل بر روی صندلی های خودرو یا نصب تجهیزات گران قیمت بر روی خودرو باعث تحریک سارقان به سرقت داخل خودرو می شود ، از قرار دادن اموال با ارزش خود بر روی صندلی خودرو خودداری کنید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا