پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در خمینی شهر/کشف بیش از ۳ تن روغن فاسد از کارگاهی در گلپایگان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان،سرهنگ “علی جعفری نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و فروشنگان و مصرف کنندگان مواد افیونی طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری معتادان متجاهر شهرستان خمینی شهر اجرا شد .

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح تعدادی از معتادان متجاهر و  خطرناک جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد منتقل و تعدادی خرده فروش مواد مخدرنیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این طرح همچنین مقدار دو کیلو گرم تریاک ، ۴۰۰ گرم هروئین،۲۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی شیشه،۱۰۰گرم گراس، مقدار ۲۲۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و همچنین لوزام مصرف و توزیع مواد افیونی کشف شد.

سرهنگ جعفری نژاد اضافه کرد: همچنین در این طرح چهار دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه ۲۵ عدد گوشی تلفن همراه مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در اجرای هدفمند این طرح تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان و سوداگران مرگ از اولویت های مهم مأموریتی ناجا و مورد تأکید فرماندهی معظم کل قوا بوده که با احساس مسئولیت ویژه و همت مضاعف این مأموریت را اجرا می کنیم.

**کشف ۱۱۰ راس دام سرقتی در نجف آباد

 فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری یک سارق حرفه ای احشام و کشف تعداد ۱۱۰ راس دام سرقتی خبر داد.

سرهنگ “محمد رضا خدادوست”  پلیس، گفت : در پی سرقت چندین راس دام از یک دامداری در شهرستان نجف آباد ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از انجام یک سری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیر شده در بازجویی های انجام شده به سرقت احشام در شهرستان نجف آباد اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه او تعداد ۱۱۰ راس دام سرقتی که به گفته کارشناسان دارای ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است کشف شد .

سرهنگ خدادوست در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد به دامداران توصیه کرد: نکات ایمنی پیشگیری از سرقت را رعایت کنید ، از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما رجوع می کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید و در صورت مشاهده پرسه زنی افراد یا خودروهای ناشناس و مشکوک در اطراف محل نگهداری احشام موضوع را به پلیس اطلاع دهید .

**کشف ۵۰۲ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان در بازرسی از سه واحد صنفی ۵۰۲ هزار نخ سیگار خارجی را کشف و چهار قاچاقچی را دستگیر کردند.

سرهنگ “ستار خسروی”  گفت: در پی دریافت اخباری مبنی براینکه تعدادی قاچاقچی مقدار زیادی سیگار خارجی را در سه واحد صنفی دپو کرده و قصد توزیع دارند ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود : پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل های موردنظر بازرسی شد که در نتیجه آن تعداد ۵۰۲ هزار و ۵۸۰ نخ انواع سیگارخارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد .

سرهنگ ستار خسروی بیان داشت : در این رابطه چهار قاچاقچی کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان خاطر نشان کرد : هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق زمینه رکود افتصادی و تورم را در کشور فراهم می کند که از عموم مردم تقاضا می شود اخبار مربوطه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**توقیف محموله پوشاک قاچاق در شهرضا

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله پوشاک خارجی به ارزش ۱۵۰میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “محمد حسین بابا کلانی”  گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده رنو در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۱۷۰ ثوب پوشاک خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد .

سرهنگ بابا کلانی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان۱۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده مربوطه دستگیر و جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**کشف بیش از ۳ تن روغن فاسد از کارگاهی در گلپایگان

 فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از کشف بیش از سه تن روغن گیاهی فاسد و تاریخ گذشته از یک کارگاه تولید روغن غیر مجاز در عملیات ماموران این فرماندهی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

 سرهنگ “حسین بساطی” در تشریح این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی در یکی از روستاهای شهرستان در حیاط منزل خود اقدام به احداث کارگاه جهت تولید محصولات لبنی غیر بهداشتی کرده است ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی ، و با حضور نماینده شبکه بهداشت از این کارگاه غیر مجاز بازرسی کردند که در نتیجه مقدار سه تن و ۳۴۹ کیلوگرم روغن گیاهی فاسد  که بدون رعایت موارد بهداشتی تولید شده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارگاه مذکور  با دستور مقام قضائی  پلمب و از ادامه فعالیت غیر بهداشتی و غیر قانونی وی جلوگیری بعمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه ،مالک کارگاه دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد گفت: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا