پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

ثبت وقف جدید در کاشان برای کمک به دانش آموزان نیازمند/سرپرست اوقاف و امور خیریه تیران و کرون معرفی شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی حافظیان اظهار داشت: طی اقدامی نیک اندیشانه خانم مخصوص مسچی با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان همگی و تمامیت ششدانگ یکباب آپارتمان مسکونی خود را به مساحت ۸۷ متر مربع و ارزشی بالغ بر سه میلیارد ریال واقع در چهارراه آیت الله کاشانی کوی شهید مازوچی را وقف کرد.

وی افزود: براساس وقف نامه ای که توسط این بانوی نیکوکار تنظیم و به ثبت رسیده است عواید این موقوفه برای کمک به ایتام نیازمند و بی بضاعت، خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت و همچنین برپایی مجالس روضه خوانی امام حسین علیه السلام در تاسوعا و عاشورا صرف می شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: این بانوی نیک اندش خود و آقای عباس مازوچی را به عنوان متولی موقوفه معیین کرده است.

مهدی حافظیان خاطر نشان شد: این وقف نهمین وقف جدید در سال جاری در شهرستان کاشان بوده که آمار موقوفات کاشان به ۲۲۶۹مورد میرسد.

**سرپرست اوقاف و امور خیریه تیران و کرون معرفی شد

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طی مراسمی سرپرست جدید دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون معرفی شد.

 حامد جعفرزاده اظهار داشت: طی حکم مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اکبر صادقی به عنوان سرپرست جدید دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون منصوب شد.

وی ادامه داد: در همین راستا و در مراسمی که روز سه شنبه ۲۱ آذر ماه در فرمانداری شهرستان تیران و کرون با حضور سعید حسینی قائم مقام مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد اکبر صادقی به عنوان سرپرست جدید دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه تیران و کرون معرفی شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: همچنین در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی سرپرست سابق دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه تیران و کرون نیز تجلیل شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا