پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری در اصفهان /رونمایی از کارخانه ریسباف گنجینه میراث صنعتی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، کنفرانس توسعه پایدار و عمران شهری در شش محور اصلی ارائه  تعریف جامع از توسعه پایدار شناخت چالش ها و ارائه راهکارها، نقش شهرسازی معماری و ساخت در توسعه پایدار، نقش حمل و نقل در توسعه پایدار و تاثیر ان بر مهار توسعه پیرامونی شهرها،نقش مدیریت منابع انرژی اب، محیط زیست و فناوری های نوین در توسعه پایدار شهری و نقش اقتصاد شهری و مدیریت سرمایه های شهری در توسعه شهر برگزار می شود.

وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی و  رییس سا زمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،از مهمانان ویژه این کنفرانس هستند، همچنین شهردار اصفهان از  سخنران این کنفرانس خواهد بود ، علاوه بر این افراد، ریاست پژوهشکده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور میهمان کنفرانس خواهد بود و اساتیدی از دانشکده شهرسازی دانشگاه صنعتی دورتموند نیز از سخنرانان این کنفرانس خواهند بود.

در هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری سفیر کشور سنگال و پژوهشگرانی از کشورهای آلمان، بوسنی، چین و هند نیز حضور خواهند داشت.

 همچنین از کارخانه ریسباف به عنوان  ارزشمندترین یادگار میراث صنعتی اصفهان در هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری رونمایی می شود.

 گفتنی است؛ حامیان برگزاری هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری در اصفهان وزارت راه شهرسازی، شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهر اصفهان، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، اداره کل شهرسازی استان اصفهان، شهرداری اصفهان و سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان، دانشگاه دانش پژوهشان ،دانشگاه هنر  و سازمان میراث فرهنگی کشور می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا