پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

آموزش ایجاد فرصت می کند/حرفه ای بودن، معیار کارآمدی پلیس

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان، سردار “مهدی معصوم بیگی” در جلسه جمع بندی هیئت بازرسی و نظارت ناجا از قرارگاه تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان، معیار کارآمدی پلیس موفق در انجام ماموریت را ، حرفه ای بودن آن عنوان کرد و گفت: مسلم است که حرفه ای بودن نیز در سایه آموزش، مهارت و ممارست بیشتر ماموران به دست می آید ،

وی افزود: اگر پلیسی بخواهد حرفه ای باشد بی تردید باید به موضوع آموزش اهتمام متفاوتی داشته باشد و دانش را به مهارت تبدیل کند.

سردار معصوم بیگی تبدیل دانش به مهارت را باعث کارآمدی هرچه بیشتر کارکنان نیروی انتظامی برشمرد و اظهار داشت: در محیط پرتلاطم و پر تحرک ماموریتی ناجا، آموزش همراه با مهارت افزایی دارای جایگاه ویژه ای است.

وی از اهتمام جدی فرماندهی انتظامی استان به مهارت افزایی کارکنان این فرماندهی خبر داد و افزود:قطعاً هرچقدر در این زمینه کار کنیم جا دارد زیرا در صحنه عمل شاهد موفقیت های بیشتر ماموران در انجام ماموریت خود خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تاثیرگذاری آموزش در نیروی انتظامی گفت: آموزش یک فرصت است، تهدید را مرتفع و سازمان را در موقعیت برتر قرار می دهد.

این مقام انتظامی بیان داشت: از زمانی که قرارگاه جهادی تربیت و آموزش به تدبیر سردار فرمانده نیروی انتظامی و تلاش مجاهدانه سردار جانشین فرمانده ناجا تشکیل شده و بازرسی کل و معاونت تربیت و آموزش هم به عنوان دو بازوی محقق کردن این تدبیر تلاش مضاعف داشتند بحمد الله توفیقات خوبی در زمینه افزایش مهارت کارکنان به دست آمده است.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: طی یک هفته هیئت نظارت و بازرسی اعزامی ناجا از ۹ رده فرماندهی انتظامی استان به همراه یگان ویژه را مورد ارزیابی و سنجش قرار دادند که بحمد الله نشان داد که نیروها از آمادگی و توانایی بالایی برخوردارند.

وی با بیان اینکه این گونه بازرسی ها در افزایش کارآمدی و بهره وری فرماندهی انتظامی مؤثر خواهد بود اظهار داشت: معتقد هستم که بازرسی های صورت گرفته از پلیس منشاء خیر و برکت برای مردم استان و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به آنان شده و به یاری خداوند و تلاش مجاهدانه ماموران سخت کوش این فرماندهی امنیت و آسایش حد اکثری در استان تامین خواهد شد.

سردار، “فرامرز اخلاقی” سرپرست هیئت نظارت و بازرسی از قرارگاه جهادی تربیت و آموزش ناجا نیز در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی خوب فرمانده انتظامی استان در انجام بهتر نظارت ها از کسب نمره عالی این فرماندهی خبر داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا