پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

پیشرفت و سربلندی کشور در گرو ارتقای روحیه جهادی/زنده نگهداشتن یاد شهدا باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار” حسین اشتری” در دیدار با سردار شیروانیان رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان و بازدید از پروژه در دست احداث موزه دفاع مقدس گفت: هرچقدر یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم و به دوران دفاع مقدس بپردازیم و نسل جدید را با آن دوران و روحیه رزمندگان اسلام آشنا کنیم بدون شک می توانیم یک جامعه رو به جلویی داشته باشیم و خیلی از آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

وی متذکر شد: جوانان امروز باید بدانند اگر رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات در مقابل تمام دنیا ایستادند و دشمن را از خاک کشور بیرون کردند به خاطر ایمان و اعتقاد آنان، هدایت های حضرت امام(ره) و تبعیت از ولی فقیه و مرجع خود بود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه کسانی که دارای روحیه جهادی باشند پیشرفت می کنند اظهار داشت: امروز جوانانی که دوران دفاع مقدس را ندیدند با همان روحیه جهادی پیشرفت کردند و نمونه آن هم دانشمندان هسته ای هستند که با تمام وجود کارشان را انجام دادند و سرانجام نیز موفق شدند و امروز نه تنها در عرصه دفاعی بلکه درتمام عرصه ها شاهد پیشرفت هستیم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: هرچقدر که بتوانیم روحیه جهادی را در جامعه ارتقاء دهیم باعث پیشرفت و سربلندی کشور شده و سدی محکم در برابر تهاجم های فرهنگی و نظامی دشمن خواهد بود.

این مقام ارشد نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه دانشجویان و جوانان تشنه اطلاعات دوران دفاع مقدس هستند گفت: بایستی تلاش کنیم این اطلاعات که افتخارات سرزمین ما هستند به دست نسل جدید برسد و همه از آن بهره مند شوند.

وی، ساخت موزه جنگ در هر کشوری را باعث ارتقای بنیه دفاعی و علمی آن کشور برشمرد و افزود: تقریباً هر کشوری که جنگی را تجربه کرده یک موزه جنگ برای خود دارد، کره شمالی و روسیه از جمله کشورهایی هستند که بیشترین سرمایه گذاری را برای ساخت موزه جنگ خود انجام دادند و از یک اتفاق کوچک صحنه های بزرگ طراحی کردند در حالی که ما صحنه های با ارزش و افتخارات بزرگی در دوران دفاع مقدس داریم و می توانیم برای مردم به نمایش بگذاریم.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های سردار شیروانیان و همکاران وی ، ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر پروژه موزه بزرگ دفاع مقدس در استان به سرانجام رسیده و همه از آنان بهره مند شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا