پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

رونمایی  ازآلبوم “بی سخن” در هنرسرای خورشید

به گزارش سرمایه گستران،هنرسرای خورشید به عنوان یکی از مراکز هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان روز جمعه هشتم دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ میزبان سعید قربانی است.

آلبوم “بی سخن” شامل آثار بی کلام از سازهای سنتور، عود، کمانچه و تنبک بوده که شامل چهار قطعه پیش درآمد شور، چهارمضراب بیات ترک به یاد استاد پایور، رویا و جوانه به آهنگسازی سعید قربانی و دو قطعه با عنوان گل به آهنگسازی اردوان کامکار و بانو به آهنگسازی مهرداد اعظمی کیا است.

سعید قربانی فعالیت موسیقی  را  از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد و زیر نظر اساتیدی همچون اردشیر کامکار، اردوان کامکار، بهمن بابایی و ناصر منصوری به فراگیری موسیقی پرداخت.

همکاری با گروه های مختلف موسیقی از جمله گروه استاد اردشیر کامکار، سرپرستی گروه رامشگران، همکاری با خوانندگان مختلف از جمله حسام الدین سراج، سالار عقیلی،کورش اسدپور، ملک مسعودی و ..، اجرای کنسرت در کنسرواتوار چایکفسکی شهر مسکو و کشورهای کانادا،کره جنوبی،ترکیه،گرجستان از جمله فعالیت های این هنرمند است..

آلبوم ” بی سخن” اثر سعید قربانی در محل هنرسرای خورشید واقع در خیابان کاوه، پل شهید چمران، جنب شهرداری منطقه ۷ رونمایی می شود که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۴۵۹۳۵۶۰ تماس حاصل کنند.

** اجرای بازی “لیوان چینی” در سومین دوره مسابقات نون و پنیر و بازی

سومین دوره از مسابقات نون و پنیر و بازی در هفته ششم به بازی “لیوان چینی” اختصاص دارد. رئیس خانه خلاقیت و بازی های فکری با بیان این خبر گفت: سومین دوره از مسابقات «نون و پنیر و بازی» از ۲۴ آبان تا ۱۶ اسفند، چهارشنبه هر هفته با یک بازی جدید در حال برگزاری است.

صفیه سادات موسویان اظهار کرد: تاکنون بازی های پیاده روی با طعم اربعین، ویلان پازل، بازی های رایانه ای حرکتی، ربات مدافع و کتان از سوی خانه خلاقیت و بازی های فکری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شده که بازی این هفته با همکاری کمیته انجمن های ورزشی برگزار می شود.

وی افزود: در این هفته به هر یک از خانواده های شرکت کننده بازی لیوان چینی توسط مربی کارشناس آموزش داده می شود سپس یک بسته لیوان مخصوص این بازی به خانواده ها تحویل داده می شود که سرعت و عکس العمل و حافظه قوی معیارهای سنجش در این مسابقه است.

وی ادامه داد: ششمین هفته از این دوره مسابقات روز چهارشنبه ششم دی ماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در محل خانه خلاقیت و بازی های فکری واقع در خیابان هشت بهشت شرقی برگزار می شود.

موسویان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی های هفتگی این دوره از مسابقات می توانند با شماره ۳۲۶۸۳۴۸۴ تماس حاصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا