پیشخوانعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

موفقیت شرکت ها در گروی رضایت کارکنان، پیمانکاران، تامین کنندگان و مشتریان است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی ، سید مصطفی علوی درپنجمین گردهمایی سالانه تامین کنندگان این شرکت ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع)  بیان داشت گاز اصفهان،  یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت ملی گاز ایران است که با تکیه بر کارکنان متعهد ، تأمین کنندگان و پیمانکاران توانمند خویش، در زمینه ارایه خدمات مستمر و ایمن، توزیع گاز طبیعی را  از طریق عملیات طراحی، اجرا، بهره برداری و نگهداری شبکه ها و تأسیسات گازرسانی، جهت رفع نیاز و رفاه مشترکین تجاری، صنعتی، خانگی در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فنی برعهدا دارد.

 وی، با بیان اینکه برای ارائه خدمات شایسته و مطلوب نیازمند تعامل سازنده با تامین کنندگان و پیمانکاران هستیم بیان داشت: از طریق پیشتیبانی تامین کنندگان، در سه بخش کالا، اجرای پروژه ها و خدمات می توانیم مسیر تعالی سازمانی را بهبود ببخشیم.

مهندس علوی، تامین کنندگان را اهرم های اجرایی شرکت برشمرد و گفت: هدف از این گرهمایی سالانه ، تقویت تعامل دوجانبه با تامین کنندگان، گسترش فرهنگ ایمنی، ارزیابی نظام مند دوره ای در جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین تقدیر از تامین کنندگان برتر عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به تعهدات پیمانکار در قبال این شرکت  اظهار داشت: پیمانکار موظف است کلیه اسناد و مدارک پیمان را مطالعه نموده و از مفاد آن به طور کامل اطلاع حاصل نماید، صلاحیت، امکانات، توانایی مالی و تخصص های لازم برای اجرای مفاد پیمان را دارا بوده و از این بابت رضایت کارفرما را بطور کامل تامین کند.

مهندس علوی، با اشاره به اینکه خوشبختانه از ابتدای سال تا کنون شاهد هیچ گونه حادثه در بخش اجرای پروژه ها نبوده ایم افزود: حوادث براحتی و با کمترین بی دقتی در کمین ماست.

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: غرورکاذب یکی از علل شایع در بروز حادثه های بزرگ است که برخی از عوامل اجرایی ، پیمانکاران، تامین کنندگان و ناظرین در عدم  رعایت نکات ایمنی و استانداردها به آن دچار می شوند.

مهندس علوی تا کید کرد: تمامی آمار و اطلاعاتی را که در اختیار پیمانکاران قرار می گیرد و یا درضمن کار به آن دسترسی می یابند محرمانه تلقی  می شوند  و پیمانکاران موظف هستند چه در طول مدت قرارداد و  حتی بعد از خاتمه  قرارداد نسبت به عدم سوء استفاده و حفظ آنها اقدام نمایند.

وی، با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱میلیون و ۶۸۶هزار مشترک در سطح استان تحت خدمات شرکت گاز استان اصفهان هستند گفت: این میزان اشتراک پذیری در گستره ۱۰۳ شهر و ۱۳۳۸ روستا  انجام گرفته است.

در ادامه غلامرضا اسماعیلیان  معاون مهندسی و اجرای طرح های شرکت گاز استان اصفهان،  برخی از اقدامات کلیدی و نرم افزاری شرکت همچون؛ استقرار سامانه ارتباط با مشتریان CRM ، پیاده سازی نرم افزار TMMS ، پیاده سازی نرم افزار IVR ،پیاده سازی نرم افزار پورتال داخلی، پیاده سازی نرم افزار AVL، پیاده سازی نرم افزار BSC، – پیاده سازی نرم افزار کنترل پروژه اشاره کرد و گفت: درسال  گذشته  این شرکت برای نخستین بار در بین شرکت های دولتی کشور موفق به کسب تندیس سیمین جایزه ملی کیفیت ایران گردید.

وی یادآور شد: شرکت گاز استان اصفهان به عنوان شرکت پیشتاز از سال ۸۳ استقرارسیستم مدیریت کیفیت را در دستور کار قرار داد و توانست در این خصوص گواهی نامه های متعددی را کسب کند و تا به امروز همراستا با مدل های استاندارد مدیریتی حرکت و به جوایز مختلفی در حوزه تعالی سازمانی دست یابد.

رئییس کمیته تامین کنندگان شرکت گاز استان اصفهان،  به مهمترین اقدامات  این کمیته نظیر ؛ تدوین دستورالعمل نحوه ارزیابی و انتخاب پیمانکاران نمونه، توسعه رویکرد مدیریت ریسک به حوزه تامین، توسعه نظام پیشنهادات به تامین کنندگان، ایجاد مکانیزم نظرسنجی از تامین کنندگان به تفکیک انواع آن ها، بازنگری و تدوین شاخص های حوزه تامین و سنجش اثر بخشی رویکردها ، طراحی و استقرار نظام جامع مدیریت برون سپاری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته در شتاب حرکت شرکت در مسیر تعالی بسیار موثر بوده است.

غلامرضا اسماعیلیان بیان داشت : گردهمایی سالانه با تامین کنندگان و پیمانکاران  با هدف گسترش تعامل و تقویت ارتباط با تامین کنندگان، تقدیر از تامین کنندگان برتر، تقویت فرهنگ ایمنی در قراردادهای فی مابین،دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات تامین کنندگان و ارزیابی نظام مند دوره ای با ذکر نقاط قوت وضعف برگزار می شود و از این جهت تاکنون بسیار اثر بخش و کارآمد بوده است.

 در بخش دیگری از این گردهمایی الزامات و راهبردهای HSE پیمانکاران و تامین کنندگان  با توجه به نقش آنها در اجرای صحیح و ایمن پروژه ها و همچنین پیشگیری از خطرات توسط رییس HSE شرکت گاز استان اصفهان  ارائه و مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است، تقدیر از ۴ تامین کننده برتر شرکت گاز استان اصفهان درسال ۹۵ و جلسه پرسش و پاسخ تامین کنندگان و پیمانکاران با مدیرعامل و مسئولین شرکت بخش پایانی این گردهمائی سه ساعته بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا