عناوین اخبار

سامسونگ درباره‌ مشکل باتری گلکسی نوت ۸ توضیح داد

 

مدتی است که گزارش‌های مختلفی مبنی بر وجود مشکل در باتری فبلت گلکسی نوت ۸ شنیده می‌شود. با وجود وعده‌ی سامسونگ مبنی بر تکرار نشدن مشکلات گلکسی نوت ۷ در فبلت پرچم‌دار جدیدش، به ‏‌نظر می‌رسد «مشکلات مربوط به باتری» همچنان گوشی‌های گران‌قیمت این شرکت را تحت‌ تأثیر قرار می‏‌دهند! در همین رابطه، برخی از کاربران گزارش داده‌اند که گوشی گلکسی نوت ۸ در صورت اتمام شارژ باتری، مجدداً شارژ نخواهد شد و حتی نمی‌توانید آن‌ را روشن کنید.

از سوی دیگر، برخی از خریداران گلکسی اس ۸ پلاس نیز از فروشگاه مایکروسافت چنین مشکلاتی را گزارش داده‌اند. باید اشاره کرد که بیشتر مدل‌های بریک شده از فبلت گلکسی نوت ۸، در ایالات متحده به فروش رسیده‌اند. سامسونگ در همین رابطه، به‌تازگی به وب‌سایت PC World اعلام کرده است:

سامسونگ تمامی گزارش‌های کاربران را در رابطه با چنین موضوعی، با جدیت دنبال می‌کند؛ اما تنها تعداد بسیار کمی از مشتریان این مشکل را گزارش داده‌اند که می‌تواند به «مدیریت شارژ باتری» ارتباط داشته باشد. سامسونگ تنها زمانی می‌تواند در مورد شارژ نشدن مجدد باتری پس از تخلیه کامل شارژ آن اظهار نظر کند که اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه‌های معیوب به ‏‌دست آورد.

از آنجایی‌که هنوز جزئیات بیشتری در مورد گوشی‌های بریک شده به دست نیامده است، به کاربران توصیه می‌شود که از تخلیه نشدن کامل شارژ باتری در فبلت گلکسی نوت ۸ اطمینان حاصل کنند. سامسونگ به کاربران توصیه کرده است که برای ارائه‌ی گزارش‌های خود درباره‌ی این مشکل، با واحد خدمات مشتریان سامسونگ در ارتباط باشند. اگر شما کاربران زومیت چنین مشکلی را تجربه کرده‌اید، در بخش نظرات در رابطه با آن اطلاع‌رسانی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا