پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

بازدید مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی از امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع)اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، بهزاد صبری اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین علی مصائبی؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی به همراه حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با حضور در حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر ( علیهم السلام ) از این بارگاه نورانی بازدید نمودند.

وی افزود: در این بازدید جعفر کوهستانی؛ معاون طرح توسعه حرم مطهر گزارشی از روند اجرایی پروژه بقعه ارائه نمود.

مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع)اصفهان ادامه داد: همچنین در این بازدید شیرزاد نعیمی؛ رئیس حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز حضور داشت.

**اجرای کاشی کاری سردرب ورودی امامزاده بی بی فاطمه(س) تیران و کرون

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: پروژه کاشی کاری سردرب ورودی امامزاده بی بی فاطمه(س) محمدیه تیران با کمک خیرین در حال اجرا است.

اکبر صادقی اظهار داشت: در راستای زیبا سازی و توسعه حرم مطهر امامزاده بی بی فاطمه(س) محمدیه تیران پروژه کاشی کاری سردرب ورودی این امامزاده در حال اجرا است.

وی افزود: در این پروژه از کاشی های معرق استفاده می شود و مساحت این پروژه ۸۰ متر مربع می باشد که با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ریال از محل کمک های مردمی در دست اجرا است که در دهه فجر نیز به اتمام می رسد.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: آستانه امامزاده بی بی فاطمه (علیها السلام) در شهرستان تیران وکرون، بخش کرون، روستای محمدیه واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا