تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

  اعلان قطع جریان گاز از طریق تلفن ثابت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان در راستای  افزایش  رضایتمندی مشترکین گاز طبیعی و به منظورایجاد بستر مناسب ارتباطی جهت اعلان اطلاعیه های قطع جریان گاز به مشترکین ، بسترمخابراتی تلفن ثابت مورد بهره برداری قرار گرفت.

لازم به ذکر است ، در راستای اطلاع رسانی حداکثری مشترکین گازطبیعی از اطلاعیه های قطع گاز که با هدف توسعه و تعمیرات شبکه های گاز رسانی در شهرها ، روستاها و مناطق صنعتی انجام می شود ، و همچنین به منظور ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین، شرکت گاز استان اصفهان با  شرکت مخابرات ایران تفاهم نامه همکاری انعقاد کرد .

شایان ذکر است، طی این تفاهم نامه که به مدت یک سال تعیین اعتبار شد، شرکت مخابرات ایران  متعهد شد پیام های صوتی شرکت گاز استان اصفهان را  به شماره های دایر و فعال کافو های مخابراتی نزدیکترین منطقه مورد درخواست در سطح استان  ارسال نماید.

همچنین شرکت مخابرات متعهد شد پیام های صوتی را از ساعات ۹ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ از شنبه تا چهارشنبه  ارسال  نماید  و در صورت عدم موفقیت در ارسال پیام ، ارسال های نا موفق ، در سه نوبت بر اساس برنامه زمانبندی ذکر شده ارسال گردد.

شایان ذکر است، در پی این اقدام در صورتی که در منطقه ای از شهر قطعی گاز ایجاد شود حداقل یک روز قبل، اطلاعیه آن از طریق تلفن ثابت مشترکین واقع در آن منطقه در قالب پیام صوتی حداکثر در سه نوبت اعلان خواهد شد تا مشترکین بتوانند پیش بینی های لازم  در این خصوص را انجام داده  و با مساله ناگهانی مواجه نشوند.

گفتنی است : بستن شیرهای گاز در زمان قطعی گاز یک اقدام ضروری است که عدم توجه به این مهم ممکن است منجر به بروز خطر انفجار و آتش سوزی گردد.

 شایان ذکر است، اطلاعیه های قطع گاز علاوه بر اعلان از طریق پیام صوتی تلفنی ، طبق سنوات قبل از طریق رادیو نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا