عناوین اخبار

کاهش شارژدهی گلکسی اس ۸ با روشن شدن ناخواسته صفحه نمایش

 

طبق گزارش کاربران در انجمن رسمی سامسونگ و سایت ردیت، روشن شدن ناخواسته صفحه‌نمایش گلکسی اس ۸ موجب کاهش شارژدهی این گوشی شده است. طبق این گزارشات، مشکل نام‌برده ابتدا در برخی گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس مشاهده شد؛ اما به نظر می‌رسد تعدادی از گوشی‌های گلکسی نوت ۸ نیز از این مشکل رنج می‌برند.

گفتنی است این مشکل در استفاده معمولی کاربران و پس از قفل کردن صفحه‌نمایش گوشی توسط دکمه مربوطه یا خاموش شدن صفحه‌نمایش به‌طور معمول روی می‌دهد. طبق ویدیوی منتشرشده، روشن شدن ناخواسته صفحه‌نمایش به مدت ۱۰ ثانیه رخ می‌دهد و این روند بارها در طول روز تکرار می‌شود که در نهایت شارژ گوشی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

برخی کاربران روش‌های مختلفی همچون استفاده از کاور یا حذف کش پارتیشن در حالت امن را راه‌ حل این مشکل می‌دانند؛ اما هیچ یک از این روش‌ها کارساز نیست. متأسفانه هنوز دلیل بروز این مشکل یافت نشده است و نمی‌توان با اطمینان از وجود باگ در دستیار هوشمند بیکسبی سخن گفت. باید دید سامسونگ در قبال بروز چنین معضلی، چه راه حلی پیش‌ پای کاربران خود قرار خواهد داد. حتی بازگرداندن تنظیمات به حالت کارخانه‌ای نیز این نتوانسته است این مشکل را حل کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا