پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

بازدید استاندار اصفهان از امامزاده سلطان سید علی(ع)نایین

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، احمد جبلی اظهار داشت: مهرعلیزاده استاندار اصفهان و هیئت همراه وی در سفری به شهرستان نایین پس از ورود به شهر نایین به زیارت حرم مطهر امامزاده سلطان سید علی علیه السلام مشرف شدند و پس از زیارت این امامزاده از طرح های عمرانی و طرح جامع آن نیز بازدید کردند.

وی افزود: همچنین در این بازدید گزارشی از نحوی اجرای برنامه های فرهنگی که در مناسبت های مختلف در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود نیز به استاندار ارائه شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نایین گفت: مهرعلیزاده در خصوص ادامه طرح های عمرانی در این امامزاده قول مساعد داد و همچنین وی فضای داخلی رواق امامزاده و آینه کاری آن را بسیار زیبا و جذاب خواند.

احمد جبلی افزود: آستان امامزاده سلطان سیدعلی (علیه السلام) در شهرستان نایین، در مرکز شهر نایین واقع شده است.

**اخذ ۱۱ سند به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال برای موقوفات فلاورجان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: جهت تثبیت مالکیت موقوفات در سال جاری تاکنون ۱۱ سند به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال اخذ شده است.

احمد آزادگی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های انجام شده توسط واحد حقوقی و ثبتی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در راستای تثبیت مالکیت موقوفات و همچنین حراست از حقوق واقفان نیک اندیش در سال جاری و تاکنون برای ۱۸ رقبه از موقوفات این شهرستان ۱۱ سند اخذ شده است.

وی افزود: مساحت کل این موقوفات ۶۰ هکتار و ارزش تقریبی آنان نیز بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اضافه کرد: نیات این موقوفات نیز شامل؛ خیرات و مبرات، تامین هزینه های مساجد و روضه خوانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که اخذ این اسناد باعث اجرای بهتر امینانه نیات واقفان نیک اندیش نیز می شود.

**برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره گروهی در امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان

مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان گفت: کارگاه آموزشی مشاوره گروهی با موضوع « مهارت های زندگی » با حضور حجت الاسلام شیروانی؛ کارشناس مسائل مذهبی و دینی و خانم مرادی؛ روانشناس بالینی در جوار حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان برگزار شد.

بهزاد صبری اظهار داشت: این کارگاه آموزشی عصر روز پنج شنبه ۱۴ دی ماه با هدف آرامش بخشی و بالا بردن سلامت جامعه با استفاده از آموزه های دینی برگزار شد. وی ادامه داد: در این دوره آموزشی موضوعاتی از جمله «سبک زندگی اسلامی»، «مهارت های زندگی« «روش همسرداری» و «ارتباط سازنده و موثر با فرزندان» مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان افزود: گفتنی است؛ واحد مشاوره حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم¬السلام) روزه های دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۵ آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم زائران و مجاوران این بارگاه نورانی است.

بهزاد صبری خاطر نشان شد: زائرانی که مایلند به صورت فردی از مشاوره‌های دینی، اعتقادی و تربیتی بهره‌مند شوند، می‌توانند به مرکز مشاوره دینی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم¬السلام) مراجعه و از خدمات این مرکز استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا