عناوین اخبار

ال‌ جی جی ۷ احتمالا به‌عنوان پرچم‌دار سال ۲۰۱۸ معرفی می‌شود

 

شرکت ال‏‌جی، به‌تازگی سرویس جدیدی با نام Wallet عرضه کرده است؛ این برنامه برای پرداخت امن از طریق موبایل روی گوشی‌های پرچم‌دار ال‌جی کاربرد دارد. آنچه که بیشتر از همه در برنامه Wallet جلب‌ توجه می‌کند، امکان استفاده از آن روی گوشی ال‌جی جی ۷ است؛ البته گفته می‌شود به‌زودی محصولات بیشتری از آن پشتیبانی خواهند کرد.

LG Wallet

ال‌جی در حالی برای گوشی پرچم‌دار بعدی خود سرویس منتشر کرده که جی ۷ به‌صورت رسمی معرفی نشده است. البته، پیش‌تر در زومیت خواندید که جانشین ال‌جی جی ۶ با نام تجاری کاملاً متفاوتی عرضه خواهد شد؛ در همین رابطه، اعلام شده است که ال‌جی احتمالاً از یک سیستم شماره‌گذاری دو رقمی برای پرچم‌دار نیمه اول ۲۰۱۸ خود استفاده خواهد کرد (مانند سری «وی» ال‌جی) یا این مدل را با نام تجاری کاملاً متفاوتی ارائه می‏‌دهد. به همین جهت، ممکن است پرچم‏‌دار جدید ال‌جی گوشی «جی ۷» نباشد؛ The Investor به نقل از یکی از مقامات ال‌جی ادعا می‌کند که تغییر نام تجاری پرچم‌داران این شرکت موضوع جدیدی نیست؛ زیرا سامسونگ و اپل نیز چنین رویه‌ای برای ارائه پرچم‌داران جدید خود به بازار در نظر گرفته بود. همچنین مدتی پیش اعلام شد که ال‌جی درنظر دارد جی ۷ را با اسکنر عنبیه عرضه کند؛ پتنت به ثبت رسیده توسط این شرکت، به یک سنسور اشاره می‌کند که به‌‌عنوان دوربین سلفی و اسکنر عنبیه عمل خواهد کرد.

در رابطه با نسل جدید ال‌جی جی ۶، شایعه‌ی زیادی وجود ندارد؛ تنها گفته می‌شود که این مدل با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام معرفی خواهد شد. در لیست فاش‌شده از محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون، نام ال‌جی جی ۷ به همراه نسخه «پلاس» آن جلب‌توجه می‌کند که احتمالاً هر دو مدل به‌صورت هم‌زمان در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد. در این نمایشگاه، شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی خواهد کرد؛ ضمن اینکه هواوی با سه گوشی رده‌بالای پی ۲۰، پی ۲۰ پلاس و پی ۲۰ پرو به رقابت می‌پردازد. همچنین اعلام شده است که سونی، سه گوشی اکسپریا ایکس‌زد وان پریمیوم، ایکس‌زد وان اس و ایکس‌زد وان پلاس را در ماه فوریه برای رقابت با پرچم‌داران جدید اندروید معرفی خواهد کرد.

م:زومی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا