پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

بخش خصوصی در تدوین بودجه ۹۷  نقش آفرینی می کند/اولویت در فرآیند تدوین بودجه سال آینده اتمام پروژه های نیمه تمام است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان؛ بهروز ارباب شیرانی افزود:  اولویت در فرآیند تدوین بودجه سال آینده با توجه به محدودیت های درآمدی، اتمام پروژه ها و طرح های نیمه تمام است که در راستای برنامه  های زیست محیطی، گردشگری،خدمات و حمل و نقل عمومی است که مناسب ترین نتایج را جهت افزایش رضایت شهروندان داشته باشد.

وی با تاکید بر این که در تمام بودجه مناطق، سازمان ها و معاونت ها رضایتمندی شهروندان در راس امور قرار گرفته تصریح کرد: بودجه سال ۹۷ مقداری نسبت به بودجه سال ۹۶ براساس نظرات اعضای شورای شهر افزایش می یابد و هنوز بودجه سال آینده تدوین نهایی نشده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ادامه داد: بیش از۲۰ پروژه شاخص در سال آینده از جمله تکمیل قطار شهری، مرکز همایش ها، BRT،رینگ حفاظتی شهر،  طرح های مدیریت پساب و پسماند و احیای بنده سازی شرق چهارباغ اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در تدوین بودجه سال ۹۷ بستر سازی برای مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران در امور شهر تاکید شده که شهرداری باید زمینه این مهم را فراهم کند.

ارباب شیرانی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در بودجه سال ۹۷ اذعان داشت: بودجه سال آینده بر این اساس و  تحقق اهداف و تخصیص منابع بر اساس اولویت های راهبردی شهر اصفهان، افزایش دقت برآوردها جهت تصمیم گیری درست و تخصیص منابع به پروژه های دارای طرح مصوب تدوین می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا