پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری سارق داخل خودرو با ۶۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه/پیک نیک خواب ابدی راننده کامیون را رقم زد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،سرهنگ “ستار خسروی”  گفت : در پی شکایات متعدد مردمی مبنی بر سرقت از داخل خودرو ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : در این راستا با راه اندازی گشت های ویژه محسوس و نامحسوس و انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد : سارق دستگیر شده در بازجوئی های تخصصی پلیس به سرقت ۶۰۰ میلیون ریال اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

خسروی بیان داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان از شهروندان خواست ، خودروی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از گذاشتن اموال با ارزش در خودروی خود بپرهیزید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

**واژگونی رنو یک کشته برجای گذاشت

 رئیس پلیس راه استان از واژگون شدن یک دستگاه سواری رنو در محور”طریق الرضا” و فوت سرنشین آن خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری”  گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یکدستگاه سواری رنو ، در محور” طریق الرضا” بلافاصله ماموران گشت پلیس راه خور و جندق به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: متاسفانه در این حادثه یک سرنشین سواری رنو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

سرهنگ پورقیصری افزود: علت این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای ، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بعلت خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان در پایان از رانندگان خواست در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند و هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنید .

**کشف ۵۷کیلوگرم تریاک در خوروبیابانک

 فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از کشف ۵۷ کیلو و۸۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرگرد “نعمت خلیلی” گفت : ماموران پلیس آگاهی شهرستان خور و بیابانک مطلع شدند یک سوداگر مرگ در حال انتقال یک محموله از جنوب شرق کشور به استان اصفهان می باشد که وارد عمل شدند.

وی افزود : یک کامیون اسکانیا متعلق به این سوداگرمرگ شناسایی و متوقف شددر بازرسی دقیق از خودرو تعداد ۱۶عدد بطری بزرگ و ۲۵عدد بطری کوچک آب معدنی حاوی ۵۷کیلو و ۸۰۰گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرگرد خلیلی در پایان خاطر نشان کرد؛ نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان وسرکشی به آنان نخواهد داد.

**کشف دو تن چوب قاچاق در اردستان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف مقدار دو تن چوب قاچاق توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبرداد.

سرهنگ “رحمت اله مهرانفر” گفت : در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق منابع ملی ، ماموران انتظامی شهرستان اردستان جهت بررسی موضوع طرح گشت زنی و بررسی خودروها و انبار های مشکوک اجرا شد.

وی ادامه داد: دربازرسی از یک انبار در نزدیکی مزرعه ای کشاورزی مقدار دو تن چوپ طاق قاچاق که آماده توزیع بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ مهرانفر در پایان با اشاره به اینکه چوب های مکشوفه تحویل اداره منابع طبیعی شد از شهروندان خواست ، هر گونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند .

**انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با یک میلیارد ریال فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از انهدام یک باند چهار نفره سارقان اماکن خصوصی و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ “رجبعلی مختاری”  گفت : در پی وقوع چندین مورد سرقت از کارخانه ها و کارگاه های صنعتی متروکه و تعطیل در شهرک های صنعتی شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند اعضای یک باند چهار نفره را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند .

سرهنگ مختاری ادامه داد: افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت یک میلیارد ریال اموال از اماکن خصوصی شهروندان درشهرستان شاهین شهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و از مالکان اماکن خصوصی خواست ، اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مانند دوربین مداربسته و … مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

**پیک نیک خواب ابدی راننده کامیون را رقم زد

 فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از جان باختن راننده یک کامیون بعلت گازگرفتگی با پیک نیک خبر داد .

سرهنگ “رضا محمدی” گفت : در پی تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر خواب مشکوک یک راننده کامیون ، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی شهرستان فریدن جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند .

وی افزود: متاسفانه راننده ۶۲ ساله کامیون کشنده که برای استراحت و گرم کردن کابین خودرو پیک نیک را روشن کرده بود دچار گازگرفتکی شده بود .

این مقام انتظامی بیان داشت : جسد متوفی جهت انجام اقدمات قانونی توسط ماموران اورژانس به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ محمدی در پایان تصریح کرد : با وجود اینکه بارها تاکید شده رانندگان از روشن کردن پیک نیک در کابین خودرو برای گرم شدن و استراحت کردن خودداری کنند ولی متاسفانه در موارد نادری رانندگان به این مهم توجه نمی کنند که توصیه می شود رانندگان بین جاده ای برای استراحت از نمازخانه های بین راهی و پایگاه های جاده ای هلال احمر استفاده کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ و داغ دار شدن خانواده ها نباشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا