پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

تغییر کاربری در جهت درآمدزایی شهرداریها صلاح شهر نیست

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، جلسه کمیسیون ماده ۵ این هفته استان به ریاست علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان و کلیه اعضا در خصوص تغییر کاربری ها و تعریض و تقلیل عرض گذر و افزایش ارتفاع در محل استانداری اصفهان برگزار شد.

علی مقدس زاده گفت: لازم است تا شهرداریها درآمدهای پایدار را در شهر تعریف کنند و تغییر کاربری ها در جهت درآمدزایی شهرداری ها اصلا به صلاح شهر نیست.

وی در ادامه متذکر شد: در تغییر کاربری ها از مسکونی به تجاری، راه اصولی تجمیع و متمرکز کردن این کاربری هاست که امید است بتوان آنرا به عنوان یک نگاه جدید در شهرها ایجاد نمود.

حجت اله غلامی مدیر کل راه وشهرسازی استان درادامه گفت: بحث گذر معابرو خط بدنه مناطق ۱۵ گانه اصفهان طبق برنامه ریزی های قبلی، دسته بندی شده و در این جلسات طبق برنامه زمانبندی رسیدگی خواهد شد .

گفتنی است دردستورکار جلسه این هفته کمیسیون ماده ۵ شهرهای اصفهان، شهرضا، دولت آباد، قهجاورستان، سجزی، مبارکه ، گلپایگان برگزار و طرح تفصیلی پیربکران مورد بررسی قرار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا