تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

حرکت در مسیر تعالی ضامن رشد و بقای سازمان است.

به گزارش سرمایه گستران، سیدمصطفی علوی،در خصوص لزوم همکاری تمامی کارکنان و مدیران در این مسیر، خاطر نشان ساخت: برنامه‌های بهبود می بایست در مسیر افزایش انگیزش و توانمندی کارکنان شرکت و مشارکت بیش از پیش آنها در مسیر تعالی طرح ریزی شود.

وی،با اشاره و اظهار خرسندی از حضور موفق شرکت گاز استان اصفهان در فرآیند ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران در سال ۹۵  گفت: خوشبختانه کسب موفقیت در این ارزیابی نقش بسزایی در افزایش رضایت درونی کارکنان و مشتریان داشته، لذا همه کارکنان می بایست ادامه دهنده این مسیر استراتژیک باشند.

مهندس علوی، اطلاع رسانی ،اشتراک پذیری بموقع، نصب کنتور یا ایستگاه درزمان تعریف شده، صدور بموقع و شفاف قبوض گازبها ، خدمات پس از فروش، شفافیت و پاسخگویی  مناسب و بموقع را از انتظارات مهم مشتریان از شرکت گاز عنوان کرد و افزود: سازمان های تعالی نقش کنترلی و نظارتی دارند و به مشتریان اطمینان می دهند که نیازهای حال وآینده آنها برآورده می شود.

وی، با بیان اینکه انجام صحیح وظایف سازمانی در واقع پیمودن مسیر تعالی است،گفت: دبیرخانه تعالی موظف به پاسخگویی مناسب و لازم به همکارانی که در رابطه با تعالی سازمانی با ابهامات یا سوالاتی مواجه هستند، می باشد و همچنین می بایست بمنظور ایجاد نشاط و انگیزش بیشتر برای کارکنان فعال در این زمینه با توجه به پیشنهادات و نظرات کارکنان برنامه ریزی های کارشناسی انجام دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، حفظ و حراست تجهیزات گازرسانی، پرداخت بموقع گازبها
و رعایت نکات ایمنی را از مهمترین انتظارات شرکت گاز از مشتریان دانست خاطرنشان ساخت: آروزی این شرکت،
آرامش،ایمنی و آسایش مشتریان است.

مهندس علوی، با تاکید بر الکترونیکی شدن فرآیندها  به ویژه در بخش اشتراک پذیری بیان داشت: اشتراک پذیری متقاضیان حتی الامکان باید بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان به مراکز ادارات انجام شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: خوشبختانه شرکت گاز استان اصفهان در مسیر تعالی قرار گرفته و یکی از شرکت های سرآمد در کشور به شمار می رود بنابراین استمرار و ارتقاء این سرآمدی در قالب برنامه ریزی ، امکان پذیر است.

در ادامه رئیس برنامه ریزی این شرکت، با اشاره به آغاز حرکت قطار تعالی سازمانی شرکت گاز استان اصفهان از سال ۸۶ گفت: این شرکت در نخستین سال قرار گرفتن در مسیرتعالی، موفق به کسب گواهینامه تعهد به تعالی و تقدیرنامه دوستاره، در سالهای ۸۷ و ۸۸ ، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت سه ستاره و در ارزیابی عملکرد خود طی سالهای ۹۲ و ۹۳تقدیرنامه اشتهار به کیفیت چهار ستاره در جایزه ملی کیفیت ایران را به خود اختصاص داد و در سال ۹۵ نیز برای نخستین بار در بین شرکت دولتی مفتخر به کسب تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت ایران گردید.

ابوالقاسم عسگری، گفت:خوشبختانه فرهنگ تعالی و بهبود مستمر در شرکت گاز استان اصفهان، نسبتاً در جایگاه خوبی قرار گرفته و نهادینه شده است. به گونه ای که هم اکنون حجم وسیعی از اقدامات و پروژه‌های بهبود در حال پیاده سازی می‌باشد.

وی گفت:پیمودن مسیر تعالی و بهبود مستمر لازمه حیات سازمان ها بوده و پویایی، خلاقیت و نوآوری، مشارکت و توانمندسازی کارکنان را به دنبال خواهد داشت.

رئیس برنامه ریزی، اظهار داشت: جاری سازی کامل پروژه ‌های بهبود نظیر GIS، TMMS، PPMS، آرشیو الکترونیک و … با مشارکت بیش از پیش کارکنان شرکت، از الزامات موفقیت پیوسته این شرکت در مسیر تعالی خواهد بود.

ایشان در ادامه با توجه به حجم گسترده فعالیت های معاونت بهره برداری و اهمیت پیگیری مباحث تعالی از طریق امور برنامه ریزی، آقای عسگری را به عنوان مدیر جدید تعالی و نماینده مدیریت پیشنهاد نمود.

در پایان این نشست،مهندس علوی ضمن تقدیراز تلاش اعضای کمیته های مختلف تعالی و برترین های نظام پیشنهادات و همچنین پاسخگویی به سوالات کارکنان حاضر در این مراسم خاطر نشان ساخت: حاصل پیگیری وتحقق اهداف تعالی، در سازمان منجر به ایجاد سازمان سالم خواهد شد که؛ کارکنان به آن احساس تعلق داشته وسود و زیان آنرا سود وزیان خود میدانند.      

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا