پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

بصیرت، عامل اصلی عملکرد هوشمندانه پلیس در اغتشاشات بود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، حجت الاسلام” رحمت الله اروجی “، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در اولین دوره از ششمین مرحله دوره بصیرت مدیران لایه دوم فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه دفاع مقدس منحصر به جنگ تحمیلی هشت ساله با رژیم بعث عراق نمی شود افزود: امروز ما در سه موضوع سیاسی، اقتصادی و از همه مهمتر فرهنگی و تبلیغاتی درگیر جنگ نابرابر با استکبار جهانی هستیم.

وی مقوله جنگ نابرابر تبلیغاتی را بسیار با اهمیت و سرنوشت ساز عنوان کرد و اظهار داشت: جنگ تبلیغاتی و رسانه ای ثابت کرده که به مراتب سهمگین تر از جنگ سخت است و اگر آگاه سازی بهنگام و به موقع انجام نشود و اگر واقعیات پشت پرده اخبار و شایعات برای مردم به درستی تحلیل نشوند ،حرکت جامعه را به اشتباه خواهد کشاند.

این مقام مسئول با پرهزینه عنوان کردن ساخت برنامه های تبلیغی و رسانه ای برای دشمن عنوان داشت: متفکران و اندیشمندان غرب اعتراف می کنند، اگر یک هزارم هزینه جنگ رسانه ای را در جنگ سخت علیه یک ابرقدرت بزرگ مانند آمریکا بکار می گرفتند می توانستند در مدت بسیار کمی آن ابرقدرت را از بین ببرند.

وی بیان داشت: آنها علت درماندگی در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی را مجهز بودن این نظام به زرهی به نام اصل ولایت فقیه می دانند و به همین جهت تمرکز خود را بر روی این مقوله قرار دادند.

حجت الاسلام اروجی تصریح کرد: اگر می خواهیم این نظام مقدس را که خون بهای بیش از ۳۰۰ هزار شهید گلگون کفن است حفظ کنیم بایستی گوش به فرمان فرمانده کل قوا بوده و با توکل و با بصیرت و به معنای واقعی کلمه ولایتمدار باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنی با ولایت و تبلیغ رسانه ای علیه این اصل مسلم دین اسلام از زمان امیرمومنان (ع ) شکل گرفته است اظهار داشت: در آن زمان هم دشمنان ولایت چنان جنگ تبلیغی و روانی به راه انداخته بودند که وقتی مردم مسلمان شام خبر شهادت امام علی (ع) در محراب مسجد را شنیدند با تعجب پرسیدند مگر ایشان نماز هم می خوانده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان عنوان داشت: دشمن همواره تلاش کرده تا جامعه را از ولایت جدا کند و به همین جهت شایعات مسمومی را برضد رهبر معظم انقلاب و دیگر خدمتگزاران به نظام از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه ای خود در بین اقشار مختلف مردم پخش می کند که باید مردم ما نیز بیش از پیش هوشیار باشند.

حجت الاسلام اروجی، با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی در پایان دادن هوشمندانه به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: در این اغتشاشات که باید به سربازان عرصه نظم و امنیت مرحبا گفت، آنچه باعث شکل گرفتن عملکرد دقیق و هوشمندانه ماموران پلیس  شد،بصیرت بالای آنان بود.

وی گفت: همه دیدیم که دشمن در این حوادث نابخردانه عمل کرد و خواست از اعتراضات به حق مردم سوءاستفاده کند اما وقتی مسئله اغتشاش پیش آمد همه به صحنه آمدند و این گونه حرکت ها را محکوم کردند.

وی با طرح این سوال که کدام آدم عاقلی است که وقتی ببیند ترامپ مردم ایران را گرسنه خطاب می کند و یا رئیس گروهک منافقان با آن همه سابقه جنایت و ترور در مورد نظام ما اظهار نظر می کند به صحنه نیاید؟ گفت: این گونه نابخردانه عمل کردن دشمنان ما نشانه دریوزگی و درماندگی آنها است و همانطور که خداوند در قرآن کریم به پیغمبرش از فتح و پیروزی آشکار خبر داده ، انشاء الله این نظام بر دشمنان خود پیروز خواهد شد و پرچم خود  را به صاحب اصلی اش حضرت مهدی (عج) تحویل خواهد داد .

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، توکل به خداوند و توسل به ائمه اطهار (ع) را دو رمز ماندگار برای موفقیت در آوردگاه مشکلات و سختی ها یاد کرد و خطاب به ماموران نیروی انتظامی گفت: شما هم اگر مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس از این دو رمز در ماموریت های خود استفاده کنید بدون تردید موفق و پیروز خواهید شد و مطمئن باشید چون برای امنیت نظام اسلامی تلاش می کنید خداوند نیز همیشه یار و پشتیبان شما است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا