شهر و جامعهعناوین اخبار

خوشه های ایثاری که بازهم جوانه زد

به گزارش سرمایه گستران، ” خوشه های ایثار” شاید در نظر اول بسیار سخت و غیرممکن می نمود، اما از آنجا که کار فرهنگی مانند جوانه راه خود را از میان زمین سفت و سنگلاخ به بیرون پیدا می کند، این برنامه نیز با همت مسئولان فرهنگی شهرقهدریجان و حوزه هنری استان اصفهان به خوبی برگزار شد.

استقبال از این برنامه به عنوان یک شب خاطره بی نظیر بود و خیل مخاطبان و جمعیتی که حتی در پشت در ورزشگاه سرداران برای حضور در این برنامه آمده بودند دیدنی بود.

از آنجا که قهدریجان یکی از شهرهایی بود که طی اغتشاشات اخیر حوادث زیادی را پشت سرمی گذاشت، و روحیه مردم تا حدی به هرگونه اجتماع حساس شده بود سبب شد تا حضور در شب خاطره خوشه های ایثار برای بسیاری دشوار و حتی غیرممکن بنماید اما جمعیت حاضر در این برنامه و استقبال پرشور مردم این شهر از این برنامه سبب شد تا بازهم به این باورایمان بیاوریم که هرکجا انسان و مسائل انسانی مانند ایثار و شهادت مطرح است مردم ایران اسلامی از جان و دل مایه می گذارند و قطعا داشتن ۲۲۵ شهید در طول دوران دفاع مقدس از قهدریجان بازهم ثابت می کند که این شهر نیز مانند تمامی شهرهای ایران اسلامی برای فداکاری و ایثار در راه دین و وطن آماده است.

عزت کشور مدیون رشادت‌ها وایثارگری شهدا است

حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در برنامه شب خاطره ” خوشه های ایثار”  که در ۲۸ دی ماه در قهدریجان برگزار شد گفت : دفاع مقدس گنجینه تمام‌نشدنی است و اگرتوانسته‌ایم کشور را به عزت برسانیم و دست طمع استکبار جهانی را قطع و داعش را از منطقه بیرون کنیم و از بین ببریم همه این‌ها به برکت رشادت‌ها و ایثارگری شهدا درطول دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بوده است.

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، امام‌جمعه قهدریجان دربرنامه شب خاطره “خوشه‌های ایثار” که در ورزشگاه سرداران این شهر برگزار شد خاطرنشان کرد : مردم قهدریجان با حضور پرشور خود در این برنامه ثابت کردند که بازیچه دست بیگانگان نمی شوند.

وی افزود : غفلت از مسائل فرهنگی آسیب به همراه دارد و در عرصه‌های سخت و دشوار غفلت ازشهدا و آرمان‌های نظام و انقلاب تهدید محسوب می شود. لازم است یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته چرا که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها نیز کمتر از شهادت نیست.

امام‌جمعه بخش قهدریجان در پایان افزود: غفلت از مطالبات و مشکلات مردم نیز رنج‌آور بوده و نباید از مشکلات معیشتی و بیکاری مردم غافل شد و لازم است مواظب تهدیدها و آسیب‌ها بود تا بتوان پرچم این نظام اسلامی را به صاحب اصلی آن رساند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا