پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

پیش بینی بودجه ۳۰ هزار میلیارد ریالی برای سال ۹۷ شهرداری/ بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان فردا تقدیم شورای اسلامی شهر می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید فردانی در خصوص تقدیم لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان به شورا  افزود: ۲۰ مهرماه سال‌جاری با ابلاغ شهردار اصفهان فرایند برنامه و بودجه شهرداری اصفهان برای سال آینده آغاز شد و با بیش از ۲ هزار نفرساعت کار کارشناسی در سه مرحله بازنگری برنامه ۱۴۰۰، برنامه ریزی پروژه ها و اقدامات، برآورد و تخصیص منابع فردا تقدیم به شورا می شود.

وی با اشاره به این که حدود ۱۰ درصد بودجه سال ۹۷ نسبت به بودجه سال جاری افزایش داشته است اذعان داشت: بودجه سال آینده شهرداری ۳۰ هزار میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان  حضور شهردار اصفهان در دو مقطع برنامه و بودجه  از ویژگی های جلسات بودجه سال ۹۷ برشمرد و بیان کرد: برای اولین بار چارچوب‌ها و مسیر حرکت در سال آینده قبل از برگزاری جلسات با تاکید شهردار اصفهان ترسیم شد، بعد از آن بودجه بررسی گردید.

وی  کاهش آلاینده ها، توسعه حمل و نقل عمومی و گردشگری با حمایت بخش خصوصی را از اولویت های بودجه سال ۹۷ دانست و تصریح کرد: در سیر این جلسات بودجه ۹۷  دو سامانه سیما سیستم مدیریت یکپارچه  اطلاعات و سیگما سیستم یکپارچه گردش اطلاعات مدیریت پروژه ها جهت پشتیبانی تصمیم گری های مدیریتی رونمایی و راه اندازی شد.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در تدوین بودجه بسیار خوب عمل کرده به طوری که زمان برگزاری جلسات نسبت به سال گذشته با کیفیت بیشتر و کمیت کمتر برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا