شهر و جامعهعناوین اخبار

مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای شهر راه اندازی می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به برنامه‌ها و رویدادهای شهر در هفته جاری، اظهارکرد: روز گذشته ۲۹ دی ماه به عنوان هوای پاک نامگذاری شده لذا شهرداری تلاش دارد به اندازه سهم  و وظایف خود در کنترل آلودگی هوا نقش آفرینی کند.

توسعه مترو از راهکارهای موثر در کاهش آلاینده های هوا

وی  توسعه مترو را از راهکارهای موثر در کاهش آلاینده های هوا دانست و از شهروندان درخواست کرد:  برای مسافرت های درون شهری با هدف کاهش آلودگی هوای اصفهان از مترو، اتوبوس و تاکسی به عنوان وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند . 

منابع انتشار دهنده آلاینده هوای اصفهان مشخص می شود

شهردار اصفهان از راه اندازی مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای شهر در آینده نزدیک بعد از تهران خبرداد و تصریح کرد: بر اساس مطالعات علمی و دانشگاهی در نظر داریم منابع انتشار دهنده آلاینده هوای اصفهان تعیین و مشخص شود همچنین  دو دانشگاه در اصفهان در حال بررسی عوامل ایجاد ریزگردها و ذرات معلق در هوای شهرهستند.

آتش نشانان حامی شهروندان در لحظات حساس

وی ضمن تسلیت سالروز حادثه جانگداز پلاسکو افزود: در این حادثه  ۱۶ نفر از مردان رشید آتش نشانی تهران برای حمایت از مردم جان باختند، من این روز را به همه آتش نشانان  تسلیت می گویم.

نوروزی ادامه داد: امید است آتش نشانان اصفهانی در همه حوادث ناگواری که رخ می دهد همچون گذشته ایثارگونه و شجاعانه پشتیبان و حامی شهروندان  در لحظات حساس باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا