شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

ثبت رکورد گازرسانی کشور در خراسان رضوی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم، از مجموع دو هزار و ۵۳۰ روستای واجد شرایط بهره مندی از نعمت الهی گاز در استان، تنها ۵۶ درصد یعنی معادل ۹۴۶ روستا گازدار بودند که این رقم در حال حاضر به یکهزار و ۶۳۳ روستا افزایش یافته است.

وی با بیان این مطلب که در سال ۹۵ هر دو روز یک روستای استان گازدار شد افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز موفق شدیم با افزایش چهار برابری فعالیت ها و در سایه یک برنامه‌ریزی منظم شاهد تحقق شعار “گازرسانی هر ۱۲ ساعت به یک روستا” باشیم.

فانی گفت: در ۱۰ ماهه نخست سال ۹۶، شهر همت آباد و ۲۰۶ روستای خراسان رضوی با جمعیتی بالغ بر ۲۹ هزار و ۹۸۵ خانوار از نعمت الهی گاز بهره مند شدند و امیدواریم تا پایان امسال این رقم به ۷۰۰ روستا ارتقا یابد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی اضافه کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۵۵۹ روستا با جمعیتی بالغ بر ۸۲ هزار ۱۷۸ خانوار در حال اجراست. هم اکنون ۳/۷۷ جمعیت روستایی و ۹/۹۹ درصد جمعیت شهری استان از نعمت الهی گاز بهره مند هستند و در سال آینده این ضریب به ترتیب به ۹۵ و ۱۰۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

فانی در بخش دیگری از سخنان خود تحقق نهضت بزرگ گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید را هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم عنوان کرد و گفت: شکوفایی اقتصادی, امیدآفرینی و انسجام اجتماعی از برکات تدبیر دولت در توسعه خدمات زیربنایی است.

وی خادمی مردم در نظام اسلامی را افتخار کارکنان شرکت گاز دانست و گفت: علی‌رغم افزایش چهار برابری فعالیت های کاری شرکت گاز خراسان رضوی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد سرعت مطلوبی در اجرای پروژه ها هستیم.

فانی افزود: شرکت گاز خراسان رضوی به عنوان یک مجموعه انقلابی در کنار سایر دستگاههای اجرایی استان از هیچ کوششی در مسیر تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فروگذارنخواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا