شهر و جامعهعناوین اخبار

خیرین مامور خداوند برای باز کردن گره از کار مردم هستند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در جلسه ی خیریه بهداشتی درمانی حضرت حجت ابن الحسن عسکری (عج) که به مناسبت زاد روز حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار گردید، ضمن تبریک این روز فرخنده، اظهارداشت: خیرین از سوی خداوند متعال مامور و نماینده می شوند که گره هایی را از کار مردم باز نمایند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه خیریه ها در برخی موارد جایگزین فعالیت های دولت می شوند، افزود: خیریه های استان اصفهان این توان را دارند که بعنوان الگو در کشور بدرخشند.
مهرعلیزاده به دو بعد شخصیتی حضرت زینب(س) اشاره کرد و افزود: مقاومت و صبر در شرایط بحران و قدرت فوق العاده مدیریتی ایشان و همچنین برجستگی ویژه عظمت الهی در روز عاشورا و ادامه راه امام حسین(ع) توسط ایشان از بارز ترین ویژگی های این حضرت بشمار می رود.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه این ویژگی ها در شغل پرستاری نیز بازر است، افزود: به همین دلیل این روز به روز پرستار نامگذاری شده است.
وی با اشاره به اقدامات ارزشمند این خیریه، اظهارداشت: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خواست شد که تا حد امکان از کمک ها و همکاری های خیرین استفاده نماید تا بار مسئولیت دولت کاهش یابد.
استانداراصفهان افزود: این امر رضایت مردم را با توجه به خدمات بیشتر به دنبال خواهد داشت و بستر و سقف پرواز را برای خیریه ها باز خواهد کرد برای اینکه بدانند چگونه عمل نمایند.
شایان ذکر است: استاندار اصفهان با حضور در بخش دیالیز این بیمارستان از تعدادی از بیماران این بخش عیادت نمود و از پرستاران این بخش با اهدا گل تقدیر و تجلیل نمود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا