پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

برهم زننده نظم و امنیت منطقه بهارستان اصفهان دستگیر شد/کلاهبرداری با شگرد تبلیغات در فضای مجازی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان،سرهنگ “حسن یاردوستی ” اظهار داشت : در پی وقوع چندین مورد اقدامات خرابکارنه مانند تخریب و آتش سوزی اماکن عمومی و بنرهای سطح شهر ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ بهارستان اصفهان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند عامل این اقدامات را شناسایی و هنگامی که قصد آتش زدن یک دستگاه اتوبوس شهری را داشت دستگیر کنند.

وی بیان داشت : پس از هماهنگی قضائی از مخفیگاه متهم بازرسی شد که تعدادی مواد اشتعال زا کشف شد.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده به تخریب و آتش سوزی اماکن عمومی در منطقه بهارستان اصفهان اعتراف کرد افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و این فرد جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه اجازه هیچگونه خرابکاری به افرادی که از سوی دشمنان ترغیب به انجام اقدامات شوم و تحرکات ضد امنیتی شده اند را نخواهیم داد خاطر نشان کرد : این افراد بدانند که پلیس ولایت مدار در خط و مشی رهبری با اقتدار گام برمی دارد ، اجازه هیچگونه اعمال خرابکارانه را در شهر نداده و مردم شهر شهید پرور اصفهان ذغذغه امنیتی نخواهند داشت .

**کلاهبرداری با شگرد تبلیغات در فضای مجازی

 فردی که با شگرد انجام تبلیغات در کانال شخصی خود در یکی از نرم افزارهای شبکه های مجازی مبلغ ۵۰ میلیون ریال از شهروند اصفهانی کلاهبرداری کرده بود توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی ” رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان  بیان داشت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با دریافت مبلغ ۵۰ میلیون ریال از او در قبال انجام تبلیغات کاری برای او در یکی از شبکه های مجازی دیگر جوابگوی تلفن و پیام های او نمی باشد بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: شاکی در شکایت خود اظهار داشت با مشاهده یکی از کانال های پربازدید تصمیم گرفتم چند روز تبلیغات خود را در آن کانال قرار دهم لذا با مدیر کانال ارتباط برقرار کرده و درخواست درج تبلیغات خود را در کانالش کردم و مدیر آن کانال با نیرنگ و فریب مبلغ ۵۰ میلیون ریال از بنده دریافت کرد که پس از مدتی نه تنها تبلیغ را درج نکرد بلکه دیگر جوابگوی تلفن و پیام های ارسالی برای او نبود.

سرهنگ مرتضوی افزود: با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی متهم در خارج از استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی در پایان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی و تحویل او به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امروزه تبلیغات در فضای مجازی عرف بوده و مشتاقان زیادی نیز این امر دارد کاربران باید دقت نمایند در کانال هایی اقدام به تبلیغ نمایند که معتبر بوده و اطلاعات کاملی از مدیر کانال از جمله آدرس و مشخصات وی را نیز داشته باشند.

**کشف بیش از ۱۰۰۰ نخ سیگارقاچاق در نجف آباد

 فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف تعداد یک هزار و ۳۷۵ نخ سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد .

سرهنگ “محمد رضا خدادوست”  گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک واحد صنفی اقدام به فروش مواد دخانی قاچاق می کند بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نجف آباد قرار گرفت .

وی افزود:پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی شد که تعداد یک هزار و ۳۷۵ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد .

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه یک نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان خاطر نشان کرد ، قاچاق کالاهای دخانی و دیگر کالاهای غیر مجاز زمینه تورم و بیکاری جوانان کشور را فراهم می کند .

**کارکنان نیروی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر رضوان شهرازتوابع شهرستان تیران وکرون گفت : نیروی انتظامی درراستای تامین نظم وامنیت جامعه درخط مقدم قراردارد.

 حجت الاسلام ” شیاسی” در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت : مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون در طول این ایام و شبانه روز زحمات زیادی در تامین امنیت مردم کشیده اند.

وی افزود:کارکنان نیروی انتظامی در خط مقدم تامین امنیت مردم خدمت رسانی می کنند و اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت جامعه نخواهند داد.

این مقام مسئول بیان داشت : آرامش و امنیت کشورمان را مدیون تلاش و زحمات نیروی انتظامی هستیم که با سعه صدر و ملاطفت همراه با اقتداراز وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی تا حد چشمگیری پیشگیری می کنند.

حجت الاسلام شیاسی در پایان از زحمات کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تیران و کرون تقدیر و از خدای متعال برای آنها سلامتی و توفیق روز افزون خواست .

**هوشیاری گشت انتظامی دست سارق منزل را رو کرد

 فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون ازدستگری یک سارق حرفه ای منزل و کشف بیش از ۸ میلیون ریال وجه نقد سرقتی خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” اظهارداشت ماموران گشت انتظامی شهرستان تیران و کرون حین گشت زنی در منطقه استحفاظی به فردی که در حال پرسه زنی بود مشکوک و جهت بررسی دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: فرد مذکور به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و اقدام به فرار کرد که در عملیات ضربتی ماموران دستگیر شد .

این مقام انتظامی بیان داشت: این فرد در بازجوئی های پلیس به سرقت از چندین منزل در شهرستان تیران و کرون اعتراف و مبلغ هشت میلیون و ۹۰۰ هزار ریال وجه نقد سرقتی از او کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون درپایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست : هر گونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا