شهر و جامعهعناوین اخبار

حرکت به سمت شهر هوشمند امری مهم و ضروری است/ لزوم حرکت سازمان فاوا به سمت درآمد زایی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان؛ در این جلسه علاوه بر ارائه گزارشی از اقدامات سازمان فاوا در سال های گذشته و سال جاری؛ گزارشی نیز از اهم برنامه ها و سیاست های مصوب سازمان شورایعالی برنامه ریزی این سازمان برای سال ۹۷ ارائه شد.

قدرت الله نوروزی در این جلسه با تاکید بر شهر هوشمند اظهار کرد: باید برای این موضوع طی سالهای گذشته برنامه ریزی هایی لازم صورت می پذیرفت اما برای سال جدید این موضوع دیده شده است.

شهردار اصفهان با اشاره به یکپارچه سازی داده ها تصریح کرد: این موضوع مهمی است چرا که هدفمان کاهش وابستگی سازمان فاوا به خدمات بیرون سازمان است که باید قطع شود.

نوروزی ادامه داد: انتظارمان این است در سال آینده علاوه بر ارائه خدمات؛ فاوا به یک سازمان درآمد زا تبدیل شود نه اینکه طلب ها از گذشته روی هم انباشته شود.

شهردار اصفهان همچنین بر لزوم پرهیز از موازی کاری در دستگاه های مختلف شهرداری اشاره و گفت: اراده فاوا می طلبد تمام خدمات این سازمان به صورت متمرکز انجام شود تا از موازی کاری در سازمان های دیگر جلوگیری شود.

ارائه خدمات الکترونیکی با اولویت نیاز شهروندان، تقویت کیفیت محصولات و خدمات فاوا با رویکرد کاهش بهای تمام شده، یکپارچه سازی دارایی های اطلاعاتی شهرداری، ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد مشارکت بخش خصوصی، تقویت همکاری و تعامل با نهادهای اجرایی از مهمترین برنامه های این سازمان برای سال آینده اعلام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا