پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، حسینی به عنوان شهردار جدید شهر نیک آباد معرفی شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه شهردار نیک آباد از توابع بخش جرقویه سفلی، خاطرنشان کرد: در کمیته برنامه ریزی امسال، اعتبارات ویژه ای به شهر نیک آباد، اختصاص یافته که امیدواریم شاهد پیشرفت این شهر در عرصه های مختلف باشیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه ما باید خود را خدمتگزار این مردم بدانیم، اظهار داشت: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا، فداکاری ایثارگران و حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف حمایت از نظام است و این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

رضوانی با اشاره بر اینکه شهر نیک آباد دارای علما، بزرگان و مردمی زحمتکش و سختکوش است، ابراز امیدواری کرد با همکاری دولت و مردم شهر نیک آباد، شاهد حرکت های خوبی در این منطقه باشیم.

وی به قرار داشتن در آستانه ایام ا… دهه مبارک فجر و لزوم گرامیداشت این ایام، خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تبیین عملکرد و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم و ایجاد روحیه نشاط و امیدآفرینی در جامعه است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: امنیت و آرامش مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مسئولان در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

رضوانی  افزود: اگر وضعیت شهر نیک آباد را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم، شاهد تغییرات چشمگیری در حوزه های مختلف خواهیم بود که این امر مرهون اقدامات عمرانی و خدماتی صورت گرفته در این شهر است که انشاء الله در آینده نیز شاهد پیشرفت و آبادانی بیشتر آن خواهیم بود.

گفتنی است، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، از زحمات حبیب رضوانی تقدیر و سید مرتضی حسینی به عوان شهردار جدید شهر نیک آباد معرفی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا